eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/1530 این چیزی مصرف میکنه 🤣 #S .. عههههه😑
https://eitaa.com/dakedel/1525 اینو درکش کردم 🤣😅 #S .. خیلیم عالی 😭🤣
سلام چخبراا .. سلام سلامتی رهبرما*😔♥️
https://eitaa.com/dakedel/1512 خودتو چی؟ .. چی چی؟
https://eitaa.com/dakedel/1518 شعرت..(:💔 .. اره خیلی (:💔
به حرف من ک نه شما بگید آقا سید نگاهی بهم کنن بشنون حرفامو.. .. مطمئن باش آسید صداتو می‌شنوه؛ فقط میخواد توکلتو ببری بالا:)
https://eitaa.com/seyedebram/3443 آره دیگه این بونجولو مقایسه کنیم با شهید امیر عبداللهیان هیبت ایشون کجا و این کجا که البته قابل مقایسه نیس .. هیییی 💔 +++++
کپی از چنلتون ممنوعه؟ .. با احترام بلی.
رفیق داری ؟ .. شاید
دوست چی .. اری
https://eitaa.com/dakedel/1537 منظورم باکسی بود ک سوال کرده بود خودش رفیق بامعرفت داره؟ رفیقشو چی سیو کرده؟ .. اوم
https://eitaa.com/dakedel/1542 تو انتخابش خیلی دقت کن چون اون کسی ک قراره رفیقت باشه باید تو شرایطت مختلف کنارت باشه تنهات نزاره بخاطرتو جلوی خیلی چیزا وایسه و مثل یه کوه پشتت باشه و باعث رشد تو باشه مخصوصا رشدی که تهش ختم به شهادت در رکاب اقا امام زمان بشه .. تنها کسی ک تو خود واقعیت هستی پیش اونه رفیقه ک بعد از خانواده میشه همه کس آدم کسی ک چیز پنهونی ازش نداری نزدیک تر از یه خواهر.. و رفیقه ک حاضری حتی بخاطرش جونت روهم بدی تا اتفاقی براش نیفته و نفست به نفسش بنده نگرانی اون میشه نگرانی تو و بالعکس همه اینا قشنگه تو تلخی و شادی باهم ن جدا از هم وقتی این رابطه دوطرفه باشه اسمش میشه رفاقت وگرنه همه دوستای زیادی دارن:)🌱 .. و تمام سخنت برایم آرزوست:)