eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/seyedebram/3508 سید جوری دلم برات تنگ شده و گرفته ک قابل وصف نیست.. 💔 .. اوممممممم منم همینطور من بیشتررررر:)
احساس ميكنم خيلي از اون ادماي نژاد پرستي هستي كع خودشو يه خاطر ايرانى بودنش كشته و خودشو ديده كه ايرانييه و عربستانى هارو مشرك ميبينه و عراقى هارو حشره ميبينه و............ .. ها؟🗿
دکتر انوشه چه زیبا گفت: اگه دیدی ‏يكی بیخودی و يهويی رفتارش با شما عوض شد ، چیزی نيست. ‏يا با قبلی آشتی كرده ، ‏يا با بعدی آشنا شده.. .. خیلی ++++++
https://eitaa.com/dakedel/1559 خودشو وصف کرده😂🤣 .. ای بابا😔🤣
عمو ابراهیم یه رفیق امام‌ حسنی دارم هر وقت که دیگه حالم خیلی افتضاحه و داغونه بهش میگم برام بخون شاید خودش هم هیچوقت نفهمه که صداش بهم آرامش میده عمو تو هم دعا کن منم دعا میکنم انشاالله سال دیگه باهم بریم اربعین به آرزوی حرمش برسه من خوشحالی تو چشای قشنگش ببینم امام حسن خودت به حق‌مادرت حاجت رواش کن....... .. آخ که من مردم واسه این حرف دل>>>>
https://eitaa.com/dakedel/1562 ای باباجان سادات مخلصیم اخوی 🤌😂 اخوی شما نگاه کن ما هرچیزی رو ک رومون نمیشه بهم مستقیم بگیم پیش شما و باباسید میگیم شما رابط مایی😂❤️ .. واییییی فداتون بشمم😭❤️‍🔥
https://eitaa.com/dakedel/1560 هر وقت دیدی آب حمام سرد شد بفهم که یکی ازش استفاده میکنه دقیقا مثل آدما .. طنز تلخ
https://eitaa.com/dakedel/1537 اون دوست عزیزی که ازم سوال کرده بود الان پیامشو دیدم اره الحمدلله تونستم یکی رو پیدا کنم که لیاقت رفیق بودنو داره و الان سه ساله باهم دوستیم یا بهتره بگم خواهر .. وایییی من ذوق😭🎀
https://eitaa.com/dakedel/1534 ببخشید شوخی کردم ‌. ریحانه یا s ؟🗿
https://eitaa.com/dakedel/1559 من چرا متوجه نمیشم چی نوشته😑 .. کسی هست متوجه شده باشه؟😔🤣
https://eitaa.com/dakedel/1562 آخیی عزیزم ان شاءلله..:) .. :)))