https://eitaa.com/seyedebram/3508
سید جوری دلم برات تنگ شده و گرفته ک قابل وصف نیست.. 💔
..
اوممممممم منم همینطور من بیشتررررر:)
دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/seyedebram/3508 سید جوری دلم برات تنگ شده و گرفته ک قابل وصف نیست.. 💔 .. اوممممممم
قدر عاشق را عشاق بدانند
قدر زر را زرگران .. 💔
احساس ميكنم خيلي از اون ادماي نژاد پرستي هستي كع خودشو يه خاطر ايرانى بودنش كشته و خودشو ديده كه ايرانييه و عربستانى هارو مشرك ميبينه و عراقى هارو حشره ميبينه و............
..
ها؟🗿
دکتر انوشه چه زیبا گفت:
اگه دیدی يكی بیخودی و يهويی
رفتارش با شما
عوض شد ، چیزی نيست.
يا با قبلی آشتی كرده ،
يا با بعدی آشنا شده..
..
خیلی ++++++
عمو ابراهیم یه رفیق امام حسنی دارم
هر وقت که دیگه حالم خیلی افتضاحه و داغونه بهش میگم برام بخون شاید خودش هم هیچوقت نفهمه که صداش بهم آرامش میده
عمو تو هم دعا کن منم دعا میکنم انشاالله سال دیگه باهم بریم اربعین به آرزوی حرمش برسه من خوشحالی تو چشای قشنگش ببینم
امام حسن خودت به حقمادرت حاجت رواش کن.......
..
آخ که من مردم واسه این حرف دل>>>>
https://eitaa.com/dakedel/1562 ای باباجان سادات مخلصیم اخوی 🤌😂
اخوی شما نگاه کن ما هرچیزی رو ک رومون نمیشه بهم مستقیم بگیم پیش شما و باباسید میگیم
شما رابط مایی😂❤️
..
واییییی فداتون بشمم😭❤️🔥
https://eitaa.com/dakedel/1560
هر وقت دیدی آب حمام سرد شد بفهم که یکی ازش استفاده میکنه
دقیقا مثل آدما
..
طنز تلخ
https://eitaa.com/dakedel/1537
اون دوست عزیزی که ازم سوال کرده بود الان پیامشو دیدم
اره الحمدلله تونستم یکی رو پیدا کنم که لیاقت رفیق بودنو داره و الان سه ساله باهم دوستیم یا بهتره بگم خواهر
..
وایییی من ذوق😭🎀
https://eitaa.com/dakedel/1559
من چرا متوجه نمیشم چی نوشته😑
..
کسی هست متوجه شده باشه؟😔🤣