eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/2822 حقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق++++ رئیسی:) .. ای جانم:))))))
حدیثه احساس می‌کنم جدیدا پیام‌های منو نمی‌ذاری داخل کانال 😅 هیییییییییییییی😁 بگذریم ☺️🫂 ولی ریحانه سادات راست میگه؛ بعضی وقت‌ها آدم دلش برای بغل کردن کسی تنگ میشه که تا حالا ندیدتش:)❤️‍🔥 رئیسی:) .. نه عشق من کلا پیاما رو کمتر میزارم .. 💔
https://eitaa.com/seyedebram/5207 ولی این فیلم و سوختن قلب من باهم❤️‍🔥 رئیسی:) .. :)
اعتکاف میری؟ .. انشالله
شات از کسایی که تو قلبتن حداقل ۴ تا .. میشه ندم؟
https://eitaa.com/dohktaran_zahrauy مراحم میشین؟🙏🏻 .. حتما
سلام خوبینن من شهید رئیسی رو خیلی خیلی دوست دارم این اخیرا دیدین چی جوری توهین کردن بهشون ؟🥹😭 کتاب پایان ماموریت رو خوندین؟زندگی نامه ی ایشونه از زبون خودشون خیلی قشنگه:)) .. قدر خودتو بدون اوممممم:))
برای یه بنده خدایی که توی کُمان دعا کنید🥲 .. حتمااا
https://eitaa.com/parvazordibehasht/6299 خیلی طولانیه حاج آقا 🥺 مخصوصا یلدای ناتمام اردیبهشت...:)))❤️‍🩹 رئیسی:) .. :))💔
https://eitaa.com/dakedel/282۷ خوش به حالت من نمیتونم برم 😭💔 امسال اصلا خوب نیست نه راهیان نور جور شد نه کربلا نه اعتکاف نه قم دیگه نمی‌دونم چی بگم والا 🤦🏼‍♀️🥹 تنها امیدم مشهدِ [SSA] .. غصه نخوری ها:)