https://eitaa.com/dakedel/282۷
خوش به حالت من نمیتونم برم 😭💔
امسال اصلا خوب نیست
نه راهیان نور جور شد
نه کربلا
نه اعتکاف
نه قم
دیگه نمیدونم چی بگم والا 🤦🏼♀️🥹
تنها امیدم مشهدِ
[SSA]
..
غصه نخوری ها:)
حدیثه من یه عادتی دارم
که مهر می خورم
میدونم حرامه هااا
اما نمیتونم نخورم یجورایی بهش اعتیاد پیدا کردم
اصلا نمیتونم
حتی سر نماز هم با اینکه میدونم نمازم دچار مشکل میشه میخورم
حتی میدونم بعد از مرگ جسمم حلال نمیشه ولی....
تو رو خدا کمک کن
..
نهههه واسا
https://eitaa.com/seyedebram/5215
حاج آقا جانم...❤️
خیلی دلتنگتونم..💔 به قدری که احساس میکنم قلبم داره پاره میشه:))😭
دعا کنین منم بتونم بیام پیش شما ❤️🩹
دعا کنین هممون عاقبت بخیر بشیم 🥺
#آقای رئیسی:)
..
عشق:
https://eitaa.com/dakedel/2836
ااااا داداش تصورش سمه یهو وسط نماز نام نام به به چه مهر خوشمزه ای مزه قورمه خاک میده 🤣🗿
..
🗿
حدیثه خیلی مهربونی:))
با اینکه ندیدمت اما خیلی دوستت دارم♥️
خوش به حال کسایی که دوستی مثل تو دارن
رفیق مثل تو که انقدر مهربون و عزیز باشه کم پیدا میشه خدایی
دختری بهتر از تو ندیدم
تویی که داخل سختی ها و ناراحتی ها به درد و دل های تک تک ما گوش می کنی..
امیدوارم پاداش این همه مهربونیت رو خدا و آسیدابراهیم بدن🥲♥️
می خواستم بگم..
همهی ما خیلی دوستت داریم عزیزدلم:))♥️
#گیسواصلی
..
من که بند بند جونم با این پیامت ذوق کرد وی بگم ؟
منو کشتی با این ذوقت دختر:)))))))))))))))))
ولی وقتی که دوستام انتخاب کردن بهم بگن:
دختر آسید:)))💔
نمیدونم لیاقتشو دارم؟🥺
ولی میخوام بدونم؛ دوستام چه چیزی در رفتار من دیدن که اسمی به این قشنگی روی من گذاشتن:))🫂
#آقای رئیسی:)
..
چقدر قشنگی آخه
تو خیلی لایقی خیلی :))
https://eitaa.com/dakedel/2836
بگوووو
..
خب آخه چجوری بگم
کلی بگم ؟ یا حوصله داری .. ؟
کلی میگم:
به گناهایی که خیلی درد آور تر از لذت های کوتاه خوردن مهر هست فکر کن
برو حکمشو دقیق بخون
و هر موقع وسوسه شدی به این فکر کن که شیطان هر لحظه داره بیشتر امید وار میشه تا تو مزه کنی و آلوده به گناه بشی ..
به این فکر کن که چقدر خدا از این کارت رنجیده میشه :)
به اینکه حتی نماز های قشنگت رو هم سبک میکنی ..