eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام علیکم؛ شرمنده بابت تاخیرهای طولانی
https://eitaa.com/dakedel/2832 پیام پایینی .. ؟؟؟
https://eitaa.com/seyedebram/5215 حاج آقا جانم...❤️ خیلی دلتنگتونم..💔 به قدری که احساس می‌کنم قلبم داره پاره میشه:))😭 دعا کنین منم بتونم بیام پیش شما ❤️‍🩹 دعا کنین هممون عاقبت بخیر بشیم 🥺 رئیسی:) .. عشق:
https://eitaa.com/dakedel/2836 ااااا داداش تصورش سمه یهو وسط نماز نام نام به به چه مهر خوشمزه ای مزه قورمه خاک میده 🤣🗿 .. 🗿
حدیثه خیلی مهربونی:)) با اینکه ندیدمت اما خیلی دوستت دارم♥️ خوش به حال کسایی که دوستی مثل تو دارن رفیق مثل تو که انقدر مهربون و عزیز باشه کم پیدا میشه خدایی دختری بهتر از تو ندیدم تویی که داخل سختی ها و ناراحتی ها به درد و دل های تک تک ما گوش می کنی.. امیدوارم پاداش این همه مهربونیت رو خدا و آسیدابراهیم بدن🥲♥️ می خواستم بگم.. همه‌ی ما خیلی دوستت داریم عزیزدلم:))♥️ .. من که بند بند جونم با این پیامت ذوق کرد وی بگم ؟ منو کشتی با این ذوقت دختر:)))))))))))))))))
ولی وقتی که دوستام انتخاب کردن بهم بگن: دختر آسید:)))💔 نمیدونم لیاقتشو دارم؟🥺 ولی میخوام بدونم؛ دوستام چه چیزی در رفتار من دیدن که اسمی به این قشنگی روی من گذاشتن:))🫂 رئیسی:) .. چقدر قشنگی آخه تو خیلی لایقی خیلی :))
https://eitaa.com/dakedel/2836 بگوووو .. خب آخه چجوری بگم کلی بگم ؟ یا حوصله داری .. ؟ کلی میگم: به گناهایی که خیلی درد آور تر از لذت های کوتاه خوردن مهر هست فکر کن برو حکمشو دقیق بخون و هر موقع وسوسه شدی به این فکر کن که شیطان هر لحظه داره بیشتر امید وار میشه تا تو مزه کنی و آلوده به گناه بشی .. به این فکر کن که چقدر خدا از این کارت رنجیده میشه :) به اینکه حتی نماز های قشنگت رو هم سبک می‌کنی ..
https://eitaa.com/Raeisi_President/16552 ❤️💔❤️‍🩹❤️‍🔥 رئیسی:) .. :)💔
https://eitaa.com/MAJAZ_110/15 نمی‌دونم چرا نمی فهمم 😅 .. فکر کنم اشتباه هست داستان .. امید وارم درست باشه .
https://eitaa.com/seyedebram/5218 واقعا💔 [SSA] .. 💔
https://eitaa.com/montazeranoor/9133 غرب گدا😑😑😑 .. هی
https://eitaa.com/seyedebram/5219 بی تو هر شب برای ما یلداست:)))💔❤️‍🩹 رئیسی:) .. یلدایی که بلندی تمام شب های تاریخ .