https://eitaa.com/seyedebram/5215
حاج آقا جانم...❤️
خیلی دلتنگتونم..💔 به قدری که احساس میکنم قلبم داره پاره میشه:))😭
دعا کنین منم بتونم بیام پیش شما ❤️🩹
دعا کنین هممون عاقبت بخیر بشیم 🥺
#آقای رئیسی:)
..
عشق:
https://eitaa.com/dakedel/2836
ااااا داداش تصورش سمه یهو وسط نماز نام نام به به چه مهر خوشمزه ای مزه قورمه خاک میده 🤣🗿
..
🗿
حدیثه خیلی مهربونی:))
با اینکه ندیدمت اما خیلی دوستت دارم♥️
خوش به حال کسایی که دوستی مثل تو دارن
رفیق مثل تو که انقدر مهربون و عزیز باشه کم پیدا میشه خدایی
دختری بهتر از تو ندیدم
تویی که داخل سختی ها و ناراحتی ها به درد و دل های تک تک ما گوش می کنی..
امیدوارم پاداش این همه مهربونیت رو خدا و آسیدابراهیم بدن🥲♥️
می خواستم بگم..
همهی ما خیلی دوستت داریم عزیزدلم:))♥️
#گیسواصلی
..
من که بند بند جونم با این پیامت ذوق کرد وی بگم ؟
منو کشتی با این ذوقت دختر:)))))))))))))))))
ولی وقتی که دوستام انتخاب کردن بهم بگن:
دختر آسید:)))💔
نمیدونم لیاقتشو دارم؟🥺
ولی میخوام بدونم؛ دوستام چه چیزی در رفتار من دیدن که اسمی به این قشنگی روی من گذاشتن:))🫂
#آقای رئیسی:)
..
چقدر قشنگی آخه
تو خیلی لایقی خیلی :))
https://eitaa.com/dakedel/2836
بگوووو
..
خب آخه چجوری بگم
کلی بگم ؟ یا حوصله داری .. ؟
کلی میگم:
به گناهایی که خیلی درد آور تر از لذت های کوتاه خوردن مهر هست فکر کن
برو حکمشو دقیق بخون
و هر موقع وسوسه شدی به این فکر کن که شیطان هر لحظه داره بیشتر امید وار میشه تا تو مزه کنی و آلوده به گناه بشی ..
به این فکر کن که چقدر خدا از این کارت رنجیده میشه :)
به اینکه حتی نماز های قشنگت رو هم سبک میکنی ..
https://eitaa.com/MAJAZ_110/15
نمیدونم چرا نمی فهمم 😅
..
فکر کنم اشتباه هست داستان ..
امید وارم درست باشه .
https://eitaa.com/seyedebram/5219
بی تو هر شب برای ما یلداست:)))💔❤️🩹
#آقای رئیسی:)
..
یلدایی که بلندی تمام شب های تاریخ .