eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/seyedebram/5215 حاج آقا جانم...❤️ خیلی دلتنگتونم..💔 به قدری که احساس می‌کنم قلبم داره پاره میشه:))😭 دعا کنین منم بتونم بیام پیش شما ❤️‍🩹 دعا کنین هممون عاقبت بخیر بشیم 🥺 رئیسی:) .. عشق:
https://eitaa.com/dakedel/2836 ااااا داداش تصورش سمه یهو وسط نماز نام نام به به چه مهر خوشمزه ای مزه قورمه خاک میده 🤣🗿 .. 🗿
حدیثه خیلی مهربونی:)) با اینکه ندیدمت اما خیلی دوستت دارم♥️ خوش به حال کسایی که دوستی مثل تو دارن رفیق مثل تو که انقدر مهربون و عزیز باشه کم پیدا میشه خدایی دختری بهتر از تو ندیدم تویی که داخل سختی ها و ناراحتی ها به درد و دل های تک تک ما گوش می کنی.. امیدوارم پاداش این همه مهربونیت رو خدا و آسیدابراهیم بدن🥲♥️ می خواستم بگم.. همه‌ی ما خیلی دوستت داریم عزیزدلم:))♥️ .. من که بند بند جونم با این پیامت ذوق کرد وی بگم ؟ منو کشتی با این ذوقت دختر:)))))))))))))))))
ولی وقتی که دوستام انتخاب کردن بهم بگن: دختر آسید:)))💔 نمیدونم لیاقتشو دارم؟🥺 ولی میخوام بدونم؛ دوستام چه چیزی در رفتار من دیدن که اسمی به این قشنگی روی من گذاشتن:))🫂 رئیسی:) .. چقدر قشنگی آخه تو خیلی لایقی خیلی :))
https://eitaa.com/dakedel/2836 بگوووو .. خب آخه چجوری بگم کلی بگم ؟ یا حوصله داری .. ؟ کلی میگم: به گناهایی که خیلی درد آور تر از لذت های کوتاه خوردن مهر هست فکر کن برو حکمشو دقیق بخون و هر موقع وسوسه شدی به این فکر کن که شیطان هر لحظه داره بیشتر امید وار میشه تا تو مزه کنی و آلوده به گناه بشی .. به این فکر کن که چقدر خدا از این کارت رنجیده میشه :) به اینکه حتی نماز های قشنگت رو هم سبک می‌کنی ..
https://eitaa.com/Raeisi_President/16552 ❤️💔❤️‍🩹❤️‍🔥 رئیسی:) .. :)💔
https://eitaa.com/MAJAZ_110/15 نمی‌دونم چرا نمی فهمم 😅 .. فکر کنم اشتباه هست داستان .. امید وارم درست باشه .
https://eitaa.com/seyedebram/5218 واقعا💔 [SSA] .. 💔
https://eitaa.com/montazeranoor/9133 غرب گدا😑😑😑 .. هی
https://eitaa.com/seyedebram/5219 بی تو هر شب برای ما یلداست:)))💔❤️‍🩹 رئیسی:) .. یلدایی که بلندی تمام شب های تاریخ .
ولی آقای رسولی راست میگفت:💔 در این انقلاب، یلدا را در آخرین شب اردیبهشت دیدیم! مگر یک مرد در جستجوی دردِ مردم تا کجا میتواند پیش برود که نشود پیدایش کرد؟! شب از نیمه گذشت، وقت نماز شب است، آقا سید! به خاطر دستهای رو به آسمان این مردم، بلند شو و در قنوتت دعا کن که همه پیدا شویم، ما برای تو و تو برای ما . . [SSA] .. دعایمان کن :)
- مـَن ؛ براش تعطیلی رسمی بودم ؛ ولی اون آلودگی‌هـَوا دوست داشت . 🗿🧃 . - .. احسنت 🗿