ولی وقتی که دوستام انتخاب کردن بهم بگن:
دختر آسید:)))💔
نمیدونم لیاقتشو دارم؟🥺
ولی میخوام بدونم؛ دوستام چه چیزی در رفتار من دیدن که اسمی به این قشنگی روی من گذاشتن:))🫂
#آقای رئیسی:)
..
چقدر قشنگی آخه
تو خیلی لایقی خیلی :))
https://eitaa.com/dakedel/2836
بگوووو
..
خب آخه چجوری بگم
کلی بگم ؟ یا حوصله داری .. ؟
کلی میگم:
به گناهایی که خیلی درد آور تر از لذت های کوتاه خوردن مهر هست فکر کن
برو حکمشو دقیق بخون
و هر موقع وسوسه شدی به این فکر کن که شیطان هر لحظه داره بیشتر امید وار میشه تا تو مزه کنی و آلوده به گناه بشی ..
به این فکر کن که چقدر خدا از این کارت رنجیده میشه :)
به اینکه حتی نماز های قشنگت رو هم سبک میکنی ..
https://eitaa.com/MAJAZ_110/15
نمیدونم چرا نمی فهمم 😅
..
فکر کنم اشتباه هست داستان ..
امید وارم درست باشه .
https://eitaa.com/seyedebram/5219
بی تو هر شب برای ما یلداست:)))💔❤️🩹
#آقای رئیسی:)
..
یلدایی که بلندی تمام شب های تاریخ .
ولی آقای رسولی راست میگفت:💔
در این انقلاب، یلدا را در آخرین شب
اردیبهشت دیدیم!
مگر یک مرد در جستجوی دردِ مردم تا کجا
میتواند پیش برود که نشود پیدایش کرد؟!
شب از نیمه گذشت، وقت نماز شب است،
آقا سید! به خاطر دستهای رو به آسمان این
مردم، بلند شو و در قنوتت دعا کن که همه
پیدا شویم، ما برای تو و تو برای ما . .
[SSA]
..
دعایمان کن :)
-
مـَن ؛ براش
تعطیلی
رسمی بودم ؛ ولی
اون
آلودگیهـَوا دوست داشت . 🗿🧃 .
-
..
احسنت 🗿
https://eitaa.com/seyedebram/5229
یلداتون مبارک تموم زندگی من:)))❤️
یلدای همگی مبارک ☺️
ولی امام زمان رو امشب یادمون نره:))❤️🩹
آقا کسی رو ندارن کنارشون بمونن،امشب باهاشون حرف بزنیم 🥺
#آقای رئیسی:)
..
اوم:))))))))
حدیثه..
بچه های مدرسه ما منو مسخره میکنن:)
میگن قیافم خوب نیس!
البته راست میگنا؛ ولی من دوس ندارم کسی به روم بیاره.
به خاطر اخلاق اونا همیشه خدا ماسک میزنم که قیافمو کسی نبینه:)
خیلی از شبا گریه میکنم به خاطر حرفشون:)
هعی..
..
فدای این قشنگی و زیبایی کلامت
کسی که اینجا حضور داره بهترین سیرت و صورت رو هم داره :)
فدای سرت که مردم هنوز تو جهل* اند
سلام.!
خوشحال میشم تشریف بیارید:)))
https://eitaa.com/Mehdi_Yar_313
..
همه بریم؟