https://eitaa.com/dakedel/2844
عاره بابا،شما اصلا برا این اسم ساخته شدی عزیزمممم🙃♥(((:
#داداشآرمان
..
_
خب چه رشته ای خوندی؟
تعجب نکنید برام سواله که میپرسم 😂
#ریحانه
..
با افتخارتمام و کمال و سراسر عشق ؛ رشته ای بند بند انسانیت :)
https://eitaa.com/dakedel/2951
به به پس هم رشته ایم 😁 و تقریبا مثل تو...
دانشگاه چی رفتی؟
#ریحانه
..
حالا این بمونه :)
میدونم بابا🙄😂
ما توی چت با رفقامون از جمله #آقای رئیسی آیا رو مینویسیم عایا،آقا رو مینویسیم عاگا،آره رو مینویسیم عاره و... اینجوری دیگه.😅
#داداشآرمان
..
بله بله در جریانم😂
دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/dakedel/2938 باشه یادم نمیره منو آدم حساب نمیکنی💔🩷 .. خب شما که قابل وصف نیستی ! ♥
جواب همه رو میدی جز این خانوم صورتی🗿
https://eitaa.com/dakedel/2941
نه عزیزم🥲🩷
میخوای بدونی کلاس چندمهه؟؟؟🫣
..
الکی
https://eitaa.com/dakedel/2918
😳😳،واهاااییییییییی مننننن ژوگگگگگگگگگگگ اصن خر ژوگگگگگگگگگگگگگ اصن قیافه ام شبیه خری شده که بهش تیتاب دادننننننن،فک کنم بد بشه ولی حدیثه اشتباهی ویژگی های خودشو گفتتتتت،علاوه بر اینا حدیثه شاعر،عاشق(همون عشق اش به آسید)،قوی، خوشگل (من دیدمش یوهاهاهااا)،پایه،عشقمم ، نفسممممم،آره دیگه بعدددد خیلییی چیزی جا انداختم ولی خبب
#ریحانه سادات
..
😐
https://eitaa.com/dakedel/2921
هوییی هشتگ ریحانه من بودممممممم،اصن من قهرممم ایششششش #ریحانه سادات
..
خببب
https://eitaa.com/dakedel/2908
حالا من رفیق صورتی نیستم ولی برفشو با برف شادی میکردم
(برف شادی به این دست ) لریگو فیییششش (برف شادی به اون دست ) لریگو فیییششش 🤣🤣🤣
اصکلی بودم واسه خودم الآنم همینم کافیه خونه خالی شه....
..
عالیه عالی🤣