eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/2844 عاره بابا،شما اصلا برا این اسم ساخته شدی عزیزمممم🙃♥(((: .. _
خب چه رشته ای خوندی؟ تعجب نکنید برام سواله که میپرسم 😂 .. با افتخارتمام و کمال و سراسر عشق ؛ رشته ای بند بند انسانیت :)
https://eitaa.com/dakedel/2951 به به پس هم رشته ایم 😁 و تقریبا مثل تو... دانشگاه چی رفتی؟ .. حالا این بمونه :)
میدونم بابا🙄😂 ما توی چت با رفقامون از جمله رئیسی آیا رو مینویسیم عایا،آقا رو مینویسیم عاگا،آره رو مینویسیم عاره و... اینجوری دیگه.😅 .. بله بله در جریانم😂
و چه توصیف زیبایی داشتی از رشته ای که ریشه خاکِ جفتمونه🥲❤️‍🩹🩷 .. اوم:)))
https://eitaa.com/dakedel/2942 الحمداللههههههه🤲🤲🩷 .. _
https://eitaa.com/dakedel/2941 نه عزیزم🥲🩷 میخوای بدونی کلاس چندمهه؟؟؟🫣 .. الکی
https://eitaa.com/dakedel/2957 متوجه شدم😕 .. واا😐😂
https://eitaa.com/dakedel/2918 😳😳،واهاااییییییییی مننننن ژوگگگگگگگگگگگ اصن خر ژوگگگگگگگگگگگگگ اصن قیافه ام شبیه خری شده که بهش تیتاب دادننننننن،فک کنم بد بشه ولی حدیثه اشتباهی ویژگی های خودشو گفتتتتت،علاوه بر اینا حدیثه شاعر،عاشق(همون عشق اش به آسید)،قوی، خوشگل (من دیدمش یوهاهاهااا)،پایه،عشقمم ، نفسممممم،آره دیگه بعدددد خیلییی چیزی جا انداختم ولی خبب سادات .. 😐
https://eitaa.com/dakedel/2921 هوییی هشتگ ریحانه من بودممممممم،اصن من قهرممم ایششششش سادات .. خببب
https://eitaa.com/dakedel/2908 حالا من رفیق صورتی نیستم ولی برفشو با برف شادی میکردم (برف شادی به این دست ) لریگو فیییششش (برف شادی به اون دست ) لریگو فیییششش 🤣🤣🤣 اصکلی بودم واسه خودم الآنم همینم کافیه خونه خالی شه.... .. عالیه عالی🤣