eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/2921 هوییی هشتگ ریحانه من بودممممممم،اصن من قهرممم ایششششش سادات .. خببب
https://eitaa.com/dakedel/2908 حالا من رفیق صورتی نیستم ولی برفشو با برف شادی میکردم (برف شادی به این دست ) لریگو فیییششش (برف شادی به اون دست ) لریگو فیییششش 🤣🤣🤣 اصکلی بودم واسه خودم الآنم همینم کافیه خونه خالی شه.... .. عالیه عالی🤣
https://eitaa.com/dakedel/2945 😑😑حالا واحب بود بگی من اومدم بهت گفتممممم والا به خدا بقیه ام رفیق دارن مام داریم بقیه رفیقاشون خودشون پیش قدم میشن مام بااید به رفیقمون یاد بدیم چیکار کنن والا،حالا نمیگفتی زمین به آسمون میرسید؟آسمون به زمین میرسید؟ بعدشم یه چیزی بلغور کن بگو،مثلا حدیثه ویژگی های خودشو گفتتت،تو یه چیز دیگه بگوو سادات .. 🗿
https://eitaa.com/dakedel/2952 دانشگاه شهید بهشتی تهران🩷 .. نه:)😔😂
https://eitaa.com/dakedel/2956 خر شدم اخه💔🩷 .. خر نشدی فدات بشم شما که گلی🥲✨
https://eitaa.com/dakedel/2918 حدیثه اصن احساساتم احساساتی شدد🎀 سادات .. ای جان
بچه ها حدیثه خیلی باحاله،مثلا بهش کلییی پیام میدم بعدش چون سرش شلوغه دیر سین میزنه ولی زمانیکه سین میزنه،مثلا شیش تا پیامه ایشون در جواب همشون فقط مینویسه هیییببببب/خو برادر جواب پیام بدههه🤣🤣 سادات .. تو نمیدونی چقدرررررررر پیام هست🗿
https://eitaa.com/dakedel/2962 عه الان دیدم نوشته سلام سلام زیاد فهمیدم ریحانه اس، من از ایشون هییچچچچ گله ای ندارم،ایشون ستاره ی منننههه، (حدیثه ماه کنه و ریحانه ام ستاره هاششش و منی که ماه و خورشید و ستاره هییچ کس نیستم😂) راستی ریحانه یادت نره من به خاطر تو به زهرا سادات یه بغل مجانی دادممم ایششش/و حدیثه ای که الان استیکر کاکا سنگی می‌ذاره تا حرص منو درباره سادات .. 🗿🗿🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻
https://eitaa.com/dakedel/2942 بله بله! داداش آرمان دختره😁 یهو اشتباه نکنینا🙄 خواهش می‌کنم از این فکرا نکنید 🤐 من دختر خوبیم🥲 یعنی سعی می‌کنم دختر خوبی باشم 😌چون دختر آسید هستم🥺 رئیسی:) .. شما بهترینی:)
بزودی قسمتی از چت خودمو حدیثه رو براتون داخل ناشناس میزارم🥲🩷 ولی به شرط اینکه فکر بد نکنین چون من مامانم فکر میکرد **🙂😂😂🩷🩷🩷🩷🩷 .. الان من اینجا چیم؟ فکر کردی از هفت خان رستم من میتونی اینقدر راحت بگذری و بزاری ؟😐🤣
دیگه در اون حد هم که نه😅 من که کسی نیستم! من، خودم کوچیک همه عشاق آسید هستم☺️ حدیثه با این که عشقی که در وجودته از همه،(کسی ناراحت نشه آخه به نظر من اینه) نسبت به آسید بیشتره🥹؛ ولی همیشه میگی خاک پای عشاق آسید هستی❤️‍🩹 چقد بزرگواری حدیثه ❤️☺️ رئیسی:) .. فدای شما بشم آخه ولی من بازم خاک پای عشاق آسیدم:)
https://eitaa.com/dakedel/2953 اینو راس گفت 😅 رئیسی:) .. 😂