https://eitaa.com/dakedel/2956
خر شدم اخه💔🩷
..
خر نشدی فدات بشم شما که گلی🥲✨
https://eitaa.com/dakedel/2918 حدیثه اصن احساساتم احساساتی شدد🎀
#ریحانه سادات
..
ای جان
بچه ها حدیثه خیلی باحاله،مثلا بهش کلییی پیام میدم بعدش چون سرش شلوغه دیر سین میزنه ولی زمانیکه سین میزنه،مثلا شیش تا پیامه ایشون در جواب همشون فقط مینویسه هیییببببب/خو برادر جواب پیام بدههه🤣🤣 #ریحانه سادات
..
تو نمیدونی چقدرررررررر پیام هست🗿
https://eitaa.com/dakedel/2962 عه الان دیدم نوشته سلام سلام زیاد فهمیدم ریحانه اس، من از ایشون هییچچچچ گله ای ندارم،ایشون ستاره ی منننههه، (حدیثه ماه کنه و ریحانه ام ستاره هاششش و منی که ماه و خورشید و ستاره هییچ کس نیستم😂) راستی ریحانه یادت نره من به خاطر تو به زهرا سادات یه بغل مجانی دادممم ایششش/و حدیثه ای که الان استیکر کاکا سنگی میذاره تا حرص منو درباره
#ریحانه سادات
..
🗿🗿🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻
https://eitaa.com/dakedel/2942
بله بله!
داداش آرمان دختره😁 یهو اشتباه نکنینا🙄
خواهش میکنم از این فکرا نکنید 🤐
من دختر خوبیم🥲
یعنی سعی میکنم دختر خوبی باشم 😌چون دختر آسید هستم🥺
#آقای رئیسی:)
..
شما بهترینی:)
بزودی قسمتی از چت خودمو حدیثه رو براتون داخل ناشناس میزارم🥲🩷
ولی به شرط اینکه فکر بد نکنین چون من مامانم فکر میکرد **🙂😂😂🩷🩷🩷🩷🩷
..
الان من اینجا چیم؟ فکر کردی از هفت خان رستم من میتونی اینقدر راحت بگذری و بزاری ؟😐🤣
دیگه در اون حد هم که نه😅
من که کسی نیستم!
من، خودم کوچیک همه عشاق آسید هستم☺️
حدیثه با این که عشقی که در وجودته از همه،(کسی ناراحت نشه آخه به نظر من اینه) نسبت به آسید بیشتره🥹؛ ولی همیشه میگی خاک پای عشاق آسید هستی❤️🩹
چقد بزرگواری حدیثه ❤️☺️
#آقای رئیسی:)
..
فدای شما بشم آخه
ولی من بازم خاک پای عشاق آسیدم:)
https://eitaa.com/dakedel/2950
من که کسی نیستم ❤️
حدیثه بیشتر لیاقت این اسمو داره🤍🫂
حتی بیشتر..
مث: معشوق آسید 🥹🥲
#آقای رئیسی:)
..
ولی من خودمو وقفه آسید میخونم:))
وای خدایا چه ریلز های باحالی دارید!! از کجا میارید؟
با کدوم هوش مصنوعی درست میشه ما هم درست کنیم؟
..
اوم خب بعضی ها از سایت های مختلف .. بعضی ساخت خودمون ..
https://eitaa.com/dakedel/2970
حدیثه خانم بزرگواره چون احترام خودشو نگه داشته!
خو تو هم خیلی عزیزی،با این اخلاق تکت و مهربونیت دوتاتونم لیاقت این اسمو دارین!🙃♥
#داداش آرمان
..
فدات بشم🥲✨