eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
بزودی قسمتی از چت خودمو حدیثه رو براتون داخل ناشناس میزارم🥲🩷 ولی به شرط اینکه فکر بد نکنین چون من مامانم فکر میکرد **🙂😂😂🩷🩷🩷🩷🩷 .. الان من اینجا چیم؟ فکر کردی از هفت خان رستم من میتونی اینقدر راحت بگذری و بزاری ؟😐🤣
دیگه در اون حد هم که نه😅 من که کسی نیستم! من، خودم کوچیک همه عشاق آسید هستم☺️ حدیثه با این که عشقی که در وجودته از همه،(کسی ناراحت نشه آخه به نظر من اینه) نسبت به آسید بیشتره🥹؛ ولی همیشه میگی خاک پای عشاق آسید هستی❤️‍🩹 چقد بزرگواری حدیثه ❤️☺️ رئیسی:) .. فدای شما بشم آخه ولی من بازم خاک پای عشاق آسیدم:)
https://eitaa.com/dakedel/2953 اینو راس گفت 😅 رئیسی:) .. 😂
https://eitaa.com/dakedel/2950 من که کسی نیستم ❤️ حدیثه بیشتر لیاقت این اسمو داره🤍🫂 حتی بیشتر.. مث: معشوق آسید 🥹🥲 رئیسی:) .. ولی من خودمو وقفه آسید میخونم:))
https://eitaa.com/dakedel/2972 عشق تا چه حد❤️🫶🏻☺️🥲 رئیسی:) .. :))))
وای خدایا چه ریلز های باحالی دارید!! از کجا میارید؟ با کدوم هوش مصنوعی درست میشه ما هم درست کنیم؟ .. اوم خب بعضی ها از سایت های مختلف .. بعضی ساخت خودمون ..
https://eitaa.com/dakedel/2970 حدیثه خانم بزرگواره چون احترام خودشو نگه داشته! خو تو هم خیلی عزیزی،با این اخلاق تکت و مهربونیت دوتاتونم لیاقت این اسمو دارین!🙃♥ آرمان .. فدات بشم🥲✨
میدونم از هفت خانم رستم توونمیشه گذشت ولی من راه حل های دیگه ای هم دارم😈😂🩷 اصن همشو از اول تا آخر استوری کنم ک هم دوستات ببینن هم دوستام؟؟؟😂🩷🩷 .. جرعت داری بزار
https://eitaa.com/dakedel/2975 عه واااااااااااااااااااااااا🥺♥ .. :)))
https://eitaa.com/dakedel/2976 استغفرالله حالا درسته ذهن من خرابه ولی حدیثه چی بهش گفتی؟؟😂😂 سادات .. 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐ترررررررررر
رفیق صورتی غمت نباشه بپر پیوی من،به من بده😂😂 سادات ‌.. 🗿
حدیثه میشه لطفا آیدیتو بدی؟! .. @hadisehshirii