بزودی قسمتی از چت خودمو حدیثه رو براتون داخل ناشناس میزارم🥲🩷
ولی به شرط اینکه فکر بد نکنین چون من مامانم فکر میکرد **🙂😂😂🩷🩷🩷🩷🩷
..
الان من اینجا چیم؟ فکر کردی از هفت خان رستم من میتونی اینقدر راحت بگذری و بزاری ؟😐🤣
دیگه در اون حد هم که نه😅
من که کسی نیستم!
من، خودم کوچیک همه عشاق آسید هستم☺️
حدیثه با این که عشقی که در وجودته از همه،(کسی ناراحت نشه آخه به نظر من اینه) نسبت به آسید بیشتره🥹؛ ولی همیشه میگی خاک پای عشاق آسید هستی❤️🩹
چقد بزرگواری حدیثه ❤️☺️
#آقای رئیسی:)
..
فدای شما بشم آخه
ولی من بازم خاک پای عشاق آسیدم:)
https://eitaa.com/dakedel/2950
من که کسی نیستم ❤️
حدیثه بیشتر لیاقت این اسمو داره🤍🫂
حتی بیشتر..
مث: معشوق آسید 🥹🥲
#آقای رئیسی:)
..
ولی من خودمو وقفه آسید میخونم:))
وای خدایا چه ریلز های باحالی دارید!! از کجا میارید؟
با کدوم هوش مصنوعی درست میشه ما هم درست کنیم؟
..
اوم خب بعضی ها از سایت های مختلف .. بعضی ساخت خودمون ..
https://eitaa.com/dakedel/2970
حدیثه خانم بزرگواره چون احترام خودشو نگه داشته!
خو تو هم خیلی عزیزی،با این اخلاق تکت و مهربونیت دوتاتونم لیاقت این اسمو دارین!🙃♥
#داداش آرمان
..
فدات بشم🥲✨
میدونم از هفت خانم رستم توونمیشه گذشت ولی من راه حل های دیگه ای هم دارم😈😂🩷
اصن همشو از اول تا آخر استوری کنم ک هم دوستات ببینن هم دوستام؟؟؟😂🩷🩷
..
جرعت داری بزار
https://eitaa.com/dakedel/2976 استغفرالله حالا درسته ذهن من خرابه ولی حدیثه چی بهش گفتی؟؟😂😂
#ریحانه سادات
..
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐ترررررررررر