بگو،میشنوهه و جواب میده
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ra5144&btn=دَکِه.دل
+سیاسی هم قبوله
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
میدونم شب اوله
طبیعی کسی چیزی نمیگه
اما به چشم یک دکه تلفن نگاه کنید که اون
ورش خدا و آسید ابراهیم دارن گوش میدن:)
خیلی خوبه که اینقدر خاص هستید و از این اقدام ها میکنید برای مردم💔
..
:) همش به خواست آسید ابراهیم
دلتنگ یکی ام
..
دلتنگی. . .درد بی درمان جز وصال خودش؛
میخوای در موردش صحبت کنیم؟
دَکِهدل | آسید؛
خستم هعی 🥲 .. زهرایی؟
میخوای درموردش حرف بزنیم؟
یا حداقل حست نسبت به این خستگی ها رو بگو