eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
حدیثه و رفقا میشه دعا کنین به زودی من یه حج با معرفت نصیبم بشه دلم واسه آقا امام حسن لک زده دلم میخواد از پشت اون نرده ها صداش بزنم بهش بگم خستم و دارم مجبوری میخندم...... التماس دعای فراوان وفوری در این شب عزیز رفقا اگه یه وقت شد و تونستین به اسم گدایه در خانه اقام حسن دعا کنین لطفا محتاج دعای قلب های مهربون شما و استجابت اوس کریمم .. ای جااانم :)
حاج آقا جانم❤️‍🩹 امشب بیشتر از شبای دیگه آرزوی بازگشتتون رو در دل و عقل و جان و روحم دارم:))❤️‍🔥 ای کاش واقعا برمی گشتید...💔 رئیسی:) .. :)))
https://eitaa.com/seyedebram/5321 عشق بازی کردی با دلم‌🥲💔💔💔 کاش اونروز برا ماهم برسههه🥺🥺🩷🩷 .. توفیق مون بشه با هم :))))
https://eitaa.com/seyedebram/5323 حدیثه با دل من چه کردی دختر🥺😭😭😭😭😭😭😭❤️‍🩹 کار با هوش مصنوعی فقط برا شهدا💔❤️‍🔥❤️‍🩹 رئیسی:) .. غم این پیام :
هزینه تبادلات چقدر هست؟ .. مگه تبادلات اونم توی چنل شهید اونم چنل آسیدابراهیم هزینه داره !؟
https://eitaa.com/dakedel/3008 مشتاقم✨🫂 رئیسی:) .. ای جوونم
یعنی میشه یک روز منم تورو ببینم راست اهل کدوم استانی؟ .. انشالله :)
https://eitaa.com/seyedebram/5342 ما که دعا میکنیم🫠 ولی..❤️‍🩹 چیزی شده انقد ناراحت و مضطربی حدیثه؟ چی شده دختر🥺 رئیسی:) .. خیلی بد بود امروز اما شما ها که هستید غصه ای ندارم :)
https://eitaa.com/dakedel/3008 کجا موندی عزیزم....؛🙄❤ .. اومدممم
https://eitaa.com/seyedebram/5300 اسم هوش مصنوعی ت چیه؟! منم واسه شهید میخوام .. همون chatgpt
https://eitaa.com/dakedel/3013 با عرض معذرت ولی نمیشه🥲🩷 .. بغل ما هم صاحاب داره ها :
https://eitaa.com/dakedel/3019 اننننشاااللللللللللللهههههههههه به حققققققق پنج تننننننن🥹🥹🥹🥹🥹🩷🩷🩷🩷 .. مثلا بریم دست تو دست بریم محضر آقا :))