eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/3031 بعله ایشون صاب بغلن دیگه معرف حضور تون🤣🤣 ولی جدا خواستید بغلش کنید از رفیق صورتی اجازه بگیرید (تو یه صدم درصد فک کن رفیق صورتی اجازه بدههه که اگرر تکرار میکنم اگرر هم بده تو یک هزارم درصد فک کن من زنده میزارمت) وای به حالتون اگر نزدیک بغل حدیثه بشیدد که منو رفیق صورتی جوراب زنونه میکشیم سرمون و با نانچیکو و تریلی ۱۸چرخ میایم بالا سرت سادات .. فقط سر من ؟😐🤣🤣
خب خب هر اومدنی یه رفتنی داره و الاان بنده قراره که برمم اگر خوبیی بدیی کردم حلالم کنید که اون دنیا گرفتار نباشم😁دلم برا تک تکتون تنگ میشه اما چه میشه کرد، اینجا چیزی که زیاد‌ هست هشتگ های دوست داشتنی و زیباس که خیلی هم دوسشون دارین و دوسشون دارم، حالا منیی که دوسم ندارید دارم رفع زحمت میکنم😁 ببخشید اگر جایی شوخی بیجایی کردم،ناراحتتون کردم با حرفام و اینکههه...آها راستی یه مدت به خاطرم تو چنل دعوا شد ، رفیق صورتی قدر حدیثه اتو بدون و برعکس قدر همو بدونید که اینجور رفیقایی کم پیدا میشن،داش آرمان شومام قدر آقای رئیسی اتو بدون و برعکس،اینجور رفاقتایی کم پیدا میشن،الحق که رفیق صورتی و حدیثه/آقای رئیسی و داش آرمان برای هم دیگه ساخته شدن،مام سعی میکنیم قدر ریحانمونو بیشتر بدونیم❤🎀 سادات .. یعنی چی که داری میری ؟؟؟
چطوری شدی ۱.۶؟؟ .. با تلاش و کوشش
🚫🚫به دو عدد همکار جهت مرتب کردن اتاق رفیق صورتی نیازمندیم 📢لطفا هرکس دید خبر بده .. خواهرمون کمک لازمه🗿💔
https://eitaa.com/dakedel/3024 چچرااااا حدیثه چی شدییی؟؟چه کاری از دست من برات برمیااد سادات .. خوبم الان :))
بنظرت هم استانی هستیم؟اهل خراسانی؟ .. اومم بمونه:)
خراسانیم .. به به
https://eitaa.com/seyedebram/5323 حدیثه این چیبود گذاشتی؟ آتیش گرفتم🥲💔 .. آتش عشقش هست دیگر :))
https://eitaa.com/rahrovanerahe_arman/11361 زیبایی این کلیپ منو داره عذاب میده...(((:🙂💔 ما همه جونمون برات تنگ شده🙃❤️‍🔥 ((: .. :)))))))
https://eitaa.com/dakedel/3042 افرین ریحانه سادات چی گفتی قششششنگگگگ حرف دل من بود😂🩷 ولی خودت اول همه جرعت داری نزدیک بغلش شو اونوقت همزمانی که گفتی سر خودت میاد😂🩷 .. ای وایییی😭✨😂
یه سوال از همه اعضای کانال!؟ شما ها که من از داداش آرمان حرف میزنم ناراحت نمیشین؟ لطفا همگیتون جواب بدین! ؛ .. چرا باید ناراحت بشن😐
https://eitaa.com/seyedebram/5338 ولی سنگینی این جمله...(((:🙃❤️‍🔥 .. خیلی درد سنگینیه .. خیلی