خب خب هر اومدنی یه رفتنی داره و الاان بنده قراره که برمم
اگر خوبیی بدیی کردم حلالم کنید که اون دنیا گرفتار نباشم😁دلم برا تک تکتون تنگ میشه اما چه میشه کرد،
اینجا چیزی که زیاد هست هشتگ های دوست داشتنی و زیباس که خیلی هم دوسشون دارین و دوسشون دارم، حالا منیی که دوسم ندارید دارم رفع زحمت میکنم😁
ببخشید اگر جایی شوخی بیجایی کردم،ناراحتتون کردم با حرفام و اینکههه...آها راستی یه مدت به خاطرم تو چنل دعوا شد ، رفیق صورتی قدر حدیثه اتو بدون و برعکس قدر همو بدونید که اینجور رفیقایی کم پیدا میشن،داش آرمان شومام قدر آقای رئیسی اتو بدون و برعکس،اینجور رفاقتایی کم پیدا میشن،الحق که رفیق صورتی و حدیثه/آقای رئیسی و داش آرمان برای هم دیگه ساخته شدن،مام سعی میکنیم قدر ریحانمونو بیشتر بدونیم❤🎀
#ریحانه سادات
..
یعنی چی که داری میری ؟؟؟
🚫🚫به دو عدد همکار جهت مرتب کردن اتاق رفیق صورتی نیازمندیم
📢لطفا هرکس دید خبر بده
..
خواهرمون کمک لازمه🗿💔
https://eitaa.com/dakedel/3024 چچرااااا حدیثه چی شدییی؟؟چه کاری از دست من برات برمیااد
#ریحانه سادات
..
خوبم الان :))
https://eitaa.com/seyedebram/5323
حدیثه این چیبود گذاشتی؟
آتیش گرفتم🥲💔
#داداشآرمان
..
آتش عشقش هست دیگر :))
https://eitaa.com/rahrovanerahe_arman/11361
زیبایی این کلیپ منو داره عذاب میده...(((:🙂💔
ما همه جونمون برات تنگ شده🙃❤️🔥
#داداشآرمان ((:
..
:)))))))
https://eitaa.com/dakedel/3042
افرین ریحانه سادات چی گفتی قششششنگگگگ حرف دل من بود😂🩷
ولی خودت اول همه جرعت داری نزدیک بغلش شو اونوقت همزمانی که گفتی سر خودت میاد😂🩷
..
ای وایییی😭✨😂
یه سوال از همه اعضای کانال!؟
شما ها که من از داداش آرمان حرف میزنم ناراحت نمیشین؟
لطفا همگیتون جواب بدین!
#داداشآرمان؛
..
چرا باید ناراحت بشن😐
https://eitaa.com/seyedebram/5338
ولی سنگینی این جمله...(((:🙃❤️🔥
#داداشآرمان
..
خیلی درد سنگینیه .. خیلی
https://eitaa.com/dakedel/3043
کجا میریییییی باباااا این چنل بی تو صفایی ندارههه🥺💔🩷
..
عههعههه وااا