https://eitaa.com/dakedel/3067 ممنون شاعرم کردی،ولی حلالمم کن رفیقاینترنتی خوبی برات نبودم🙃
#ریحانه سادات
..
اتفاقا خیلی خوب بودی:))) و هستی.
https://eitaa.com/dakedel/3069 متاسفانه دیگه نیستم🥺ولی هم من هم خودت میدونیم که من خیلی اذیتت کردم...!
#ریحانه سادات
..
تو هیچ اذیتی نکردی خبببببب اینقدر نگو
ولی بچه ها فقط خودمو حدیثه،در لحظه واسه آدم مقابل شعر میگیم و جواب همو با شعر میدیم🙃
#ریحانه سادات
..
اوم
حدیثه خانوم نظرت چیه برگردم؟
#ریحانه سادات
..
مگه نظری جز « اره جان من بیا » دارم؟
سلام عزیزدلم:))♥️
دلم می خواد باهات حرف بزنم چون کسی رو ندارم که باهاش درد و دل کنم اما نمی خوام حالت رو بد کنم
میدونی حدیثه.. تو خیلی مهربونی
چون شاید خودت هزاران مشکل داشته باشی اما میای اینجا و به درد و دل های بقیه هم گوش می کنی
مطمئن باش خدا و اهلبیت تورو خیلی دوست دارن وگرنه توی این مسیر قرار نمی گرفتی
تو دختر خیلی خوبی هستی
جوری که هر چی بگم کم گفتم
مطمئن باش همه خیلی تورو دوست دارن چون تو از لحاظ اخلاق خیلی شبیه به آسیدابراهیم هستی:))🎀
#گیسواصلی
..
سلام بر خوش قلب خانوم
آخه من سر این پیام جون ندمممممممممممم ؟ :)
چقدر یک آدم میتونه خوش قلب باشه آخه ؟ :)
دَکِهدل | آسید؛
سلام عزیزدلم:))♥️ دلم می خواد باهات حرف بزنم چون کسی رو ندارم که باهاش درد و دل کنم اما نمی خوام حال
من با این پیامت دیوونه شدم دختر
دیگه این پیامت تا آخر عمر روحمو بیمه کرد
میدونی چیه؟ با این پیام بهم یک جون اهدا کردی :))))))))))))))))))))))
https://eitaa.com/dakedel/3074
راس میگه
بگو حدیثه
خواهش
..
وااا خب همه رو دوست دارم😂
https://eitaa.com/dakedel/3078
بگو دیگه😫
خواهش
لطفا
درخواست دارم ازت
لطــــــفا
..
ای بابا عزیزمن همتون رووو
https://eitaa.com/dakedel/3077
این حرفام چیزی جز واقعیت نبود عزیزم:))♥️
#گیسواصلی
..
آخه شما که خوش قلب ترینی :))))))