eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
یکی ۲۰ سالشه و مدافع حرم➡️ ا . یکی ۲۰ سالشه و درگیر لایک و کلش🎮📲 . بخدا ما فرقی با این بچه ها نداریم...😶 ما هم میتونیم....😯 . شک نکن....🙂 . فقط باید از یه جا شروع کنیم🏁🏁🚥 مطالب فوق به هیچ وجه برای توهین به کسی نبود...⭕️⭕️❌ فقط یکم تلنگر💢💢 برا خودم.....⛔️ تا یادم نره کی ام و واسه چی افریده شدم♦️ «دختࢪان زهࢪایے» .. ++
https://eitaa.com/dohktaran_zahrauy اینجا‌قلم‌یه‌دختر‌دهه‌هشتادی‌حافظ‌قرآن‌که‌ از‌حال‌خوبش‌با‌حفظ‌قرآن‌مینویسه ✍🏻🫀 مذهبی‌ودخترونه‌طور...✨🌨 ورود‌آقایون‌ممنوع🚫 ➺🎀『 @dohktaran_zahrauy مراحم میشین؟🙏🏻 .. حتما
میشه اون چالش ۴۰ روزه رو دوباره شروع کنیم ؟!🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻😭😭😭😭😭😭 .. فدای سرت:) تو هر موقع اراده کنی میشه ..
https://eitaa.com/seyedebram/5369 غم تو عجب آتشی بر دل ما زد ؛)💔 [SSA] .. :)))
میشه عکس شهید عبادی نیا رو اون طوری بکنی؟🙏🏻 .. حتما عزیز دلم
شات از چتت با رفیق صورتی شات از چتت با رفیق اینترنتیت شات از چتت با همکلاسیت بدوووووووووووووووووو .. بگم اصلا حالش نیست توروخدا ناراحت نشو خب ؟ چون الان اصلا موقعیتش نیست .
https://eitaa.com/seyedebram/5375 خدایا کاش آخر املای پر غلط زندگیم بنویسی با ارفاق؛شهادت💔 سادات .. :)+
https://eitaa.com/dakedel/3097 عالیییییییییییییییییییی؛🙃🎀 حققققققققققققققققققققققققققق 😭💔 .. :)
حدیثه ازت میخوام.. برام دعا کنی.. الان واقعا تو فشار قبر قرار دارم.. رئیسی:) .. چی شده فدات بشم؟ میخوای به من بگی؟ اگه هم نه ولی به آسید بگی ها به آسید فقط توکل کن :)
https://eitaa.com/dakedel/3101 ولی خدا می‌شنوه 🌱 آسید که حواسش هست نمیزاره خیلی اذیت بشی 💔 .. دقیقا:)