یکی ۲۰ سالشه و مدافع حرم➡️ ا
.
یکی ۲۰ سالشه و درگیر لایک و کلش🎮📲
.
بخدا ما فرقی با این بچه ها نداریم...😶
ما هم میتونیم....😯
.
شک نکن....🙂
.
فقط باید از یه جا شروع کنیم🏁🏁🚥
مطالب فوق به هیچ وجه برای توهین به کسی نبود...⭕️⭕️❌
فقط یکم تلنگر💢💢
برا خودم.....⛔️
تا یادم نره کی ام و واسه چی افریده شدم♦️
«دختࢪان زهࢪایے»
..
++
https://eitaa.com/dohktaran_zahrauy
اینجاقلمیهدختردهههشتادیحافظقرآنکه
ازحالخوبشباحفظقرآنمینویسه ✍🏻🫀
مذهبیودخترونهطور...✨🌨
ورودآقایونممنوع🚫
➺🎀『 @dohktaran_zahrauy
مراحم میشین؟🙏🏻
..
حتما
میشه اون چالش ۴۰ روزه رو دوباره شروع کنیم ؟!🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻😭😭😭😭😭😭
..
فدای سرت:)
تو هر موقع اراده کنی میشه ..
https://eitaa.com/seyedebram/5369
غم تو عجب آتشی بر دل ما زد ؛)💔
[SSA]
..
:)))
شات از چتت با رفیق صورتی
شات از چتت با رفیق اینترنتیت
شات از چتت با همکلاسیت
بدوووووووووووووووووو
..
بگم اصلا حالش نیست توروخدا ناراحت نشو خب ؟
چون الان اصلا موقعیتش نیست .
https://eitaa.com/seyedebram/5375
خدایا کاش آخر املای پر غلط زندگیم بنویسی
با ارفاق؛شهادت💔
#ریحانه سادات
..
:)+
https://eitaa.com/dakedel/3097
عالیییییییییییییییییییی؛🙃🎀
حققققققققققققققققققققققققققق 😭💔
..
:)
حدیثه ازت میخوام..
برام دعا کنی..
الان واقعا تو فشار قبر قرار دارم..
#آقای رئیسی:)
..
چی شده فدات بشم؟ میخوای به من بگی؟
اگه هم نه ولی به آسید بگی ها
به آسید فقط توکل کن :)
https://eitaa.com/dakedel/3101
ولی خدا میشنوه 🌱
آسید که حواسش هست
نمیزاره خیلی اذیت بشی 💔
..
دقیقا:)