eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/3118 جهالت مردم ما را آزار میدهد...👩🏼‍🦯 [SSA] .. امان ای امان .
خیلی حس بدیه که صب پاشی و دیگه کلاس نهج البلاغه تموم شده باشه🥺😭 امیدوارم به زودی از نیمه شعبان شروع کنیم🥲 دعوتتون میکنم به کلاس امیرالمومنین، لایو ۶ صب نهج البلاغه خوانی به زبون خودمون☺️ استاد کلاس خود امیرالمومنین هستن 🌱 ولی به زبان سید کاظم روحبخش ❤️🥰😍❣️ فصل بعدی از نیمه شعبان شروع میشه! گفتم بگم که هرکسی دوست داشت شرکت کنه،من که خودم خیلی به دردم میخوره✨ از کانال سید کاظم میتونین نگا کنین🫠 :) .. ولی سید کاظم روحبخش واقعا روح میبخشه>>>>>>>
https://eitaa.com/dakedel/3124 آره واقعا روح می‌بخشه🥺 همون طور که آسید زندگی منو نجات دادن، زندگی منو نجات داد!😭❤️‍🩹 :) .. :)
فردا اینجام ✅
سلام علیکم
امروز عیده دیگه ؛ شیرینی نمی‌خواید ؟ بیاید ناشناس که قرارع تا شب شیرینی بگیرید 🎀 https://eitaa.com/dakedel + هر چی میخوای بگو؛
بفرمایید
شکلات سالم تره😔😂
بچه ها من که مثل حدیثه شاعر نیستم،ولی برای شهید رئیسی یه شعر گفتم حالا می‌خوام شما نظر بدین: تا تو بودی که ایرانمان غم نداشت، تا تو بودی که دل‌ها پُر از کم نداشت. سفرهای پر مهرت، گره‌ها گشود، تا تو بودی که ایرانی سَر خَم نداشت چشم‌ها باز و امید در دل‌ها روان بود، چون که خدمت به خلق، آیین و مرام بود. تو بودی که بر عهد خود استوار، تو بودی که بودی همواره به کار. برای رهایی ز سختی و رنج، تو بودی که بردی ز نیکی شمار. سادات .. از این قشنگ تر ؟
https://eitaa.com/seyedebram/5423 پس تا از خوشحالی ذوق مرگ نشدم بفرس❤️‍🩹 :) .. امروز میزارم :))