بچه ها من که مثل حدیثه شاعر نیستم،ولی برای شهید رئیسی یه شعر گفتم حالا میخوام شما نظر بدین:
تا تو بودی که ایرانمان غم نداشت،
تا تو بودی که دلها پُر از کم نداشت.
سفرهای پر مهرت، گرهها گشود،
تا تو بودی که ایرانی سَر خَم نداشت
چشمها باز و امید در دلها روان بود،
چون که خدمت به خلق، آیین و مرام بود.
تو بودی که بر عهد خود استوار،
تو بودی که بودی همواره به کار.
برای رهایی ز سختی و رنج،
تو بودی که بردی ز نیکی شمار.
#ریحانه سادات
..
از این قشنگ تر ؟
https://eitaa.com/seyedebram/5423
پس تا از خوشحالی ذوق مرگ نشدم بفرس❤️🩹
#آقایرئیسی:)
..
امروز میزارم :))
https://eitaa.com/seyedebram/5424
من ثبت نام کردم ولی شاید نتونم برم و این خیلی سخته💔
واقعا نمیدونم چی کنم ..
از یک ماه پیش دائما صلوات میدم
دائما الهی به رقیه میگم
ولی شاید نتونم برم 😭
[SSA]
..
تو فقط توکل کن بعد ببین قسمتت هست یا نه
| شهید، شهیدت میکنه :)
-رفیقِ شهید داری؟
اینو یه جایی دیدم و همون لحظه به یادت افتادم
با خودم گفتم حدیثه خیلی به آسید شبیهِ
اخلاقش و رفتارش و حتی صحبت کردنش
آخرش هم مطمئنا مثل آسید ابراهیم شهید میشه 🤍
[SSA]
..
جز جانی دادنی برای سخنت ندارم :))))))))))))))))))))))))))))
سلاممممم سلـٰآم زیاددددد، آقا من من کارممم خیلی گرههههه خوردههههه، الانم به لطف خدا و امام زمآن آرومم... ❤️🩹
میشه با قلبای پاکتون، "سه تا الهی به رقیه" برای من بگین؟🥺🫀✨
ممنوننننن زیآددددد:)) 🤍✨
NV🤍✨
..
سلام حتماا
https://eitaa.com/dakedel/3137
حقققققققققققققققققققققققققققققققق+++
مدیر بهشتی کانال آسید ابراهیم، تو نمازات یاد ماهم باش❤️🥺🥲☺️
#آقایرئیسی:)
..
بچه ها اینجوری نگید من خیلی بدم :)))💔
https://eitaa.com/dakedel/3140
همیشه خوبا خودشونو کوچیک میبینن 🥲❤️🩹
همینجوری میشه که خدا عاشقشون میشه🥺❤️🫂
#آقایرئیسی:)
..
نه عزیزم اینجوری نگو:)