eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
شکلات سالم تره😔😂
بچه ها من که مثل حدیثه شاعر نیستم،ولی برای شهید رئیسی یه شعر گفتم حالا می‌خوام شما نظر بدین: تا تو بودی که ایرانمان غم نداشت، تا تو بودی که دل‌ها پُر از کم نداشت. سفرهای پر مهرت، گره‌ها گشود، تا تو بودی که ایرانی سَر خَم نداشت چشم‌ها باز و امید در دل‌ها روان بود، چون که خدمت به خلق، آیین و مرام بود. تو بودی که بر عهد خود استوار، تو بودی که بودی همواره به کار. برای رهایی ز سختی و رنج، تو بودی که بردی ز نیکی شمار. سادات .. از این قشنگ تر ؟
https://eitaa.com/seyedebram/5423 پس تا از خوشحالی ذوق مرگ نشدم بفرس❤️‍🩹 :) .. امروز میزارم :))
https://eitaa.com/seyedebram/5424 من ثبت نام کردم ولی شاید نتونم برم و این خیلی سخته💔 واقعا نمی‌دونم چی کنم .. از یک ماه پیش دائما صلوات میدم دائما الهی به رقیه میگم ولی شاید نتونم برم 😭 [SSA] .. تو فقط توکل کن بعد ببین قسمتت هست یا نه
| شهید، شهیدت می‌کنه :) -رفیقِ شهید داری؟ اینو یه جایی دیدم و همون لحظه به یادت افتادم با خودم گفتم حدیثه خیلی به آسید شبیهِ اخلاقش و رفتارش و حتی صحبت کردنش آخرش هم مطمئنا مثل آسید ابراهیم شهید میشه 🤍 [SSA] .. جز جانی دادنی برای سخنت ندارم :))))))))))))))))))))))))))))
سلاممممم سلـٰآم زیاددددد، آقا من من کارممم خیلی گرههههه خوردههههه، الانم به لطف خدا و امام زمآن آرومم... ❤️‍🩹 میشه با قلبای پاکتون، "سه تا الهی به رقیه" برای من بگین؟🥺🫀✨ ممنوننننن زیآددددد:)) 🤍✨ NV🤍✨ .. سلام حتماا
میخوام سید رو ببینم به عنوان عیدی.. .. ولی بخواه آسید تو رو ببینه :)
https://eitaa.com/dakedel/3137 حقققققققققققققققققققققققققققققققق+++ مدیر بهشتی کانال آسید ابراهیم، تو نمازات یاد ماهم باش❤️🥺🥲☺️ :) .. بچه ها اینجوری نگید من خیلی بدم :)))💔
https://eitaa.com/dakedel/3140 همیشه خوبا خودشونو کوچیک می‌بینن 🥲❤️‍🩹 همینجوری میشه که خدا عاشقشون میشه🥺❤️🫂 :) .. نه عزیزم اینجوری نگو:)
آسید جانم❤️ میخوام عیدی من این باشه که.. کمکم کنین به اون آرزوهه که خیلی میخوامش برسم❤️‍🩹 اون آرزویی که رفیق شهیدم که شما باشین، تو دلم انداخت🥺🫂 :) .. زیبایی:
https://eitaa.com/dakedel/3137 نمی‌خوام ناراحت کنم کسیو واقعا همچین قصدی ندارم ولی دقیقا کجای حرف زدنش شبیه آقای رئیسیه؟زمین تا آسمون فرقه شایدم من نمی‌بینم و نمی‌دونم ولی فکر نکنم.. .. ـــــــــــــــــ