eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
اعتکاف میری؟ با دستات؟ .. اره با دستام میرم 😔🤣
دوستایی که باهاشون میری اعتکاف اسمشون چیه .. خیلی مسخره ای🗿 الان دقیقا اینو میخوای چیکار؟😂 من که میدونم تو آشنایی
https://eitaa.com/dakedel/3169 ولی من با پاهام میرم😔🎀 سادات .. خوشبحالت 😭
https://eitaa.com/seyedebram/5427 اصلا خانم منت گذاشته رو سر ما که رفته سخنرانی کنه!😒 قربون حاج آقا که چه سختی‌هایی کشیدن..:))))❤️‍🔥 :) .. هییییی
نمیدونم چرا ولی احساس میکنم هرکی کانال میزنه ایتا هم به عنوان جایزه بهش آیدی منو‌ میده که هرروز میان پیویم میگن عضو شو تو کانالم🗿🗿 سادات .. طبیعیه عزیزم😔🤣
https://eitaa.com/seyedebram/5463 واهاااییییی من ژووگگگگ کلدمممممم چنگده خوچکلهههههههه حدیشهههههه من ژوگگگ مَلگگگگ شودمممممم :)🫀 سادات .. ای جووونم
این شهیدی که عکسشو تو کانال گذاشتی کی بودن که یخ زدن؟ .. عرض کردم شهید والامقام مجید رحیمی
حدیثههه مجسمه ی آسید سقوط کردههه😑 .. سقوط چیههههههه ، به خاطر طوفان فعلا نصب نکردن ..
دایگو بد کلی مدت باز شد :)
https://eitaa.com/seyedebram/5463 همین آقایی که شما میگین شیش کلاس درس خونده، هم با علمشون ایران و دنیا رو برای سه سال کنترل کرد🥲، هم به طرز عجیبی دل ما رو برد و شد تموم زندگیمون🥺😭💔❤️ :) .. +++
https://eitaa.com/dakedel/3176 بخاطر وزش باد شدید سقوط کرده الانم بردن مقاومش کنن .. اوممم
میشه خواهش کنم که کامنت های مردم زیر پست رو بزاری؟ خیلی دوست دارم بدونم چی نوشته من اینستا ندارم .. اوم گذاشتم