میشه خواهش کنم که کامنت های مردم زیر پست رو بزاری؟
خیلی دوست دارم بدونم چی نوشته
من اینستا ندارم
..
اوم گذاشتم
سلام علیکم و رحمهالله 🗿🌹
بعد مدت ها ، ایتا از کما اومد بیرون و ما تصمیم گرفتیم یَــــک صوحبتی با شما عزیزان داشته باشیم 🎀
https://daigo.ir/secret/31338291977
+ بیایید که آسید شنوای درداتون هست :))
سلام کنم جواب میدید ؟
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ra5144&btn=دَکِه.دل
+ جواب سلام آسید واجبه ها .. :)