سلام کنم جواب میدید ؟
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ra5144&btn=دَکِه.دل
+ جواب سلام آسید واجبه ها .. :)
عه وا🥲
سلام حدیثه 🥺
خوبی مهربون؟
میشه برام دعا کنییی؟
دلم خونه..
از اون زخما که با هیچی درست نمیشن..
مث زخم نبود آسید..❤️🔥
..
سلام بر قشنگ ترین :)
نمی پرسم درد و غمت را
چون خود گرفتارشم .
شما بیشتر دعا کن ..