عه وا🥲
سلام حدیثه 🥺
خوبی مهربون؟
میشه برام دعا کنییی؟
دلم خونه..
از اون زخما که با هیچی درست نمیشن..
مث زخم نبود آسید..❤️🔥
..
سلام بر قشنگ ترین :)
نمی پرسم درد و غمت را
چون خود گرفتارشم .
شما بیشتر دعا کن ..
https://eitaa.com/dakedel/3194
اع.
البته من هشتک داده بودم🥲
..
هشتگ ها رو نمیدهههههه
https://harfeto.timefriend.net/17689344706567
میخوای ازین استفاده کن
..
اینم خوبه ولی اونبار گذاشتم اعضا گفتن کنده😭
تشکررر