eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/3294 خب آره منم دوسش دارم اما... می‌دونی میترسم بهش نزدیک بشم احساس میکنم دوستی با قربون صدقه رفتن آسیب روحی بهش میزنه .. اینم هست پس محتاط باش ..
https://eitaa.com/seyedebram/5939 یعنی میشه زینب زمانه وار شهید شم ؟(🫀 .. بخوای چرا که نه
https://eitaa.com/dakedel/3293 شما چقد سبک حرف زدنت با حدیث مثه مال منه! انگار کپی منییی!😑 .. ای بابا ای بابا
یکی تو ۱۴،۱۵ سالگی شهید میشه ؛ یکیم تو ۱۶،۱۷ سالگی دنبال ترک گناهه ؛ رفیق تو کجای کاری ؟ .. یکی هم تو این سن رفته دنبال کتابی که از ۱۶۰۰سال پیشه :)
https://eitaa.com/dakedel/3298 الان چی بگم بهش؟ .. ببین واقعا همونیه که تو میخوای ؟ اگه بود اونموقع احساساتت رو خرجش کن .
حدیثه یکی رو پیدا کردم کپی خودتتتتت می خودت با مهر و محبت با اخلاق و حوصله و ...... اسمش هم ساجده ست .. قربونتتتتتتتت برم مهربوووووون😭💘💘💘💘
سریع سریع نظر بدید راجب ✈️ https://daigo.ir/secret/31338291977
عالی فقط یه چی کتاب زندگی با آیه هاست؟ .. قربون این لطفت :)💗 اره عزیزم فقط یخورده آب و تاب اضافی برای فهم امروزی 🥲
معرکه و بهشتی ++++++ .. ای خدااا عزیز منید شما خوش ذوووق ها😭✨
https://eitaa.com/dakedel/3284 در راستای این دوره بی نهایت رو من مقدماتی و تکمیلی ش رو شرکت کردم بسته بی غبار بهم افتاد😑😄 دوره اکسیژن هم شرکت کردم خیلی خفنه تو چی شرکت کردی و چی بردی و نظرت راجع بهش؟ ‌.. قدیما شرکت کردم چون الان خیلی سرم شلوغه .. قدیما اینطوری بود که خودش جامع بود و دسته بندی نداشت ..
حدیث تو چی جوری و چه مدلی درس می‌خونی که بفهمی و چه رشته ای می خونی؟...قصد فضولی نباشه ‌.. همه جوری 😂😂 انسانیت و انسانی و حالا بعدش هم سلامتی* میخونم