eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
قدری که برای این تصویر ذوق کردم ++++++++++++++++
https://eitaa.com/dakedel/3374 شده فکر و ذکر شب و روزم،جوری دوسش دارم که شب ها تو خوابم هم هست. نمیدونم چیشده،سین زده و جواب نمیده💔🫠 .. وابستگی خوب نیست..
https://eitaa.com/dakedel/3374 به قرآن میخواد اذیتت کنه یا ناراحته ینی حانیه اینجاس میدونه یبار همش آنلاین بودم سین نمیزدم و تلفنمو جواب نمیدادم تا به التماس کردن افتاد🤣🤣یا حتی همین الانم جواب پیامای ریحانه رو نمیدم ینی نه اینکه بخوام اذیتش کنمااا کلا دوست ندارم بش پیام بدم میدونم کلا مردم آزارم سادات .. خیلیم عالی
آخه مامانم اصلا اونو نمی‌شناسه این بیشتر منو میسوزونه💔😔 .. خب همین همین باعث شده تا این اتفاق رخ بده
https://eitaa.com/dakedel/3379 آخخخ قلبم سادات .. :)
وایییییی 😭 تا اینترنت بگیره و باز بشه مردم زنده شدم :) از خوشحالی دارم بال درمیام به والله .. ولی من مردم و دیگه زنده شدنی واسه جسمم نبود ، الان نوبت خوشحالی روحمه:)
https://eitaa.com/dakedel/3379 میشه یاد بدید چجوری درست کردید !؟ .. پروسه پیچیده ای هست 🥲
کارم هوش مصنوعی و رسانه است .. برای همین توش کمی حرفه دارم .
چقدر نازههه 🥲 اصلا توش یه حس عجیب مادرانه هست که به آدم شعف میده 🫠 گلبم اکلیلی شد 💘 [SSA] .. حسی فراتر از اینها تموم وجودم رو گرفته:)
یه چیز بگم ؟ با اینکه تا حالا بغلت نکردم ولی دلم برای بغلت تنگ شده 👈🏻👉🏻 [SSA] .. و منی که دلم آغوش همه شما رو ، در آغوش وسیع آسید میخواد :)))))