https://eitaa.com/dakedel/3379
میشه یاد بدید چجوری درست کردید !؟
..
پروسه پیچیده ای هست 🥲
چقدر نازههه 🥲
اصلا توش یه حس عجیب مادرانه هست که به آدم شعف میده 🫠
گلبم اکلیلی شد 💘
[SSA]
..
حسی فراتر از اینها تموم وجودم رو گرفته:)
یه چیز بگم ؟
با اینکه تا حالا بغلت نکردم ولی دلم برای بغلت تنگ شده 👈🏻👉🏻
[SSA]
..
و منی که دلم آغوش همه شما رو ، در آغوش وسیع آسید میخواد :)))))
از حدیثه خانم خییییلی تشکر کنید.انشاالله دعای شهید پشت سرشون باشه وعاقبتشون بخیر باشه
دیشب به همه خواهر وخواهرزاده و...نشون دادم حال هممون یه جور دیگه بود.
خواهر شهید گفتن 🤍
..
چه بگم؟که زبونم بسته شد ...
تموم وجودمو اشک گرفته:)
میشه از اینستا برامون خبر راجع به ابستین بدی
ما اینستا نداریم
..
امروز قراره روح همتون درگیر یک ماجرا بشه.
https://eitaa.com/Nepeenthe/95
خدا شاهده من نمیخوام تو بایگانی باشی ولی گوشی شخصی ندارم با مامانم قاطی میشه در ضمن مامانم حذف می کنه شرمنده 😔
..
ای وایی
از وقتی راجب جزیره اپستین خوندم و دیدم از همون لحظه احساس میکنم دارم دیوونه میشم اعصابم به کل به هم ریخته الان میفهمم فقط امام زمان میتونه مارو از این لجن زاار نجات بده
ولی با وجود اینکه روح و روان مون آسیب میبینه باید بفهمیم تا کسی نتونه از نادانیمون استفاده کنه
ی بچه شیعه باید هوشیار باشه هوشیااار!
..
چه خوب که هنوز بچه شیعه هست :)
من ۱۲ سالمه نگاه کنم ؟
البته فیلمایی مثل به وقت شام و شبی که ماه کامل شد رو دیدم
..
نگاه کن اما مراقب خودت باش