eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام علیکم حال شما؟
از حدیثه خانم خییییلی تشکر کنید.انشاالله دعای شهید پشت سرشون باشه وعاقبتشون بخیر باشه دیشب به همه خواهر وخواهرزاده و...نشون دادم حال هممون یه جور دیگه بود. خواهر شهید گفتن 🤍 .. چه بگم؟که زبونم بسته شد ... تموم وجودمو اشک گرفته:)
میشه از اینستا برامون خبر راجع به ابستین بدی ما اینستا نداریم .. امروز قراره روح همتون درگیر یک ماجرا بشه‌.
از اپستین چه خبر؟
https://eitaa.com/Nepeenthe/95 خدا شاهده من نمیخوام تو بایگانی باشی ولی گوشی شخصی ندارم با مامانم قاطی میشه در ضمن مامانم حذف می کنه شرمنده 😔 .. ای وایی
از وقتی راجب جزیره اپستین خوندم و دیدم از همون لحظه احساس میکنم دارم دیوونه میشم اعصابم به کل به هم ریخته الان میفهمم فقط امام زمان می‌تونه مارو از این لجن زاار نجات بده ولی با وجود اینکه روح و روان مون آسیب میبینه باید بفهمیم تا کسی نتونه از نادانیمون استفاده کنه ی بچه شیعه باید هوشیار باشه هوشیااار! .. چه خوب که هنوز بچه شیعه هست :)
من ۱۲ سالمه نگاه کنم ؟ البته فیلمایی مثل به وقت شام و شبی که ماه کامل شد رو دیدم .. نگاه کن اما مراقب خودت باش
https://eitaa.com/seyedebram/6246 این جسد دختره ۱۴ ساله؟ .. ممکنه..
https://eitaa.com/joinchat/986056102C3d78c6ddcf میشه بزاری چنلت حمایت شه .. حتما ولی فعلا نه .. چند روز دیگه میزارم
امروز معمل پرورشیمون درباره ی جزیره ی اپستین صحبت کرد و یه چیزی که گفت حالا علاوه بر اینا،این بود که دور این جزیره رو یه چیزایی کشیده بودند که مثل دوربین عمل میکرده و نمیگذاشتند که هیچ قایق یا کشتی وارد اونجا بشه،هیچکس نمیدونست اونجا چخبره و هرکی هم که میرفت اونجا ناپدید میشد،یه شایعه درست کرده بودند که این جزیره آدم خوارهو متروکه اس تا کسی وارد اونجا نشه اما سال اممم نمیدونم چند یه خبرنگار شجاع میگه به قیمت جونمم که شده باید بفهمم توی اون جزیره چه خبره و یواشکی میره و از چیزایی که میبینه فیلم برداری میکنه اما به دلیل سیاه و سفید بودن اونها چیزی زیاد واضح نیست،وقتی خبر رو منتشر میکنه اون رو هم میکشن و سریع این گند رو جمع میکنن، ادامه دارد... سادات ‌. اره دقیقا
توروخدا اون آدم ا که بریونی کردن و پاک کن لطفااااااا .. هییییی
وای لطفا پیام های مربوط به جزیره رو یه جا دیگه منتشر کن میایم کانال که حالمون خوب شه واقعا بد میشه .. آدم باید تاریخ رو بدونه وگرنه محکوم به تکرار اونه ..