https://eitaa.com/Nepeenthe/95
خدا شاهده من نمیخوام تو بایگانی باشی ولی گوشی شخصی ندارم با مامانم قاطی میشه در ضمن مامانم حذف می کنه شرمنده 😔
..
ای وایی
از وقتی راجب جزیره اپستین خوندم و دیدم از همون لحظه احساس میکنم دارم دیوونه میشم اعصابم به کل به هم ریخته الان میفهمم فقط امام زمان میتونه مارو از این لجن زاار نجات بده
ولی با وجود اینکه روح و روان مون آسیب میبینه باید بفهمیم تا کسی نتونه از نادانیمون استفاده کنه
ی بچه شیعه باید هوشیار باشه هوشیااار!
..
چه خوب که هنوز بچه شیعه هست :)
من ۱۲ سالمه نگاه کنم ؟
البته فیلمایی مثل به وقت شام و شبی که ماه کامل شد رو دیدم
..
نگاه کن اما مراقب خودت باش
https://eitaa.com/joinchat/986056102C3d78c6ddcf
میشه بزاری چنلت حمایت شه
..
حتما ولی فعلا نه ..
چند روز دیگه میزارم
امروز معمل پرورشیمون درباره ی جزیره ی اپستین صحبت کرد و یه چیزی که گفت حالا علاوه بر اینا،این بود که دور این جزیره رو یه چیزایی کشیده بودند که مثل دوربین عمل میکرده و نمیگذاشتند که هیچ قایق یا کشتی وارد اونجا بشه،هیچکس نمیدونست اونجا چخبره و هرکی هم که میرفت اونجا ناپدید میشد،یه شایعه درست کرده بودند که این جزیره آدم خوارهو متروکه اس تا کسی وارد اونجا نشه اما سال اممم نمیدونم چند یه خبرنگار شجاع میگه به قیمت جونمم که شده باید بفهمم توی اون جزیره چه خبره و یواشکی میره و از چیزایی که میبینه فیلم برداری میکنه اما به دلیل سیاه و سفید بودن اونها چیزی زیاد واضح نیست،وقتی خبر رو منتشر میکنه اون رو هم میکشن و سریع این گند رو جمع میکنن،
ادامه دارد...
#ریحانه سادات
.
اره دقیقا
وای لطفا پیام های مربوط به جزیره رو یه جا دیگه منتشر کن میایم کانال که حالمون خوب شه واقعا بد میشه
..
آدم باید تاریخ رو بدونه وگرنه محکوم به تکرار اونه ..
سلام علیکم ؛
انقلابمون مبارککک🎀
ناشناس پاسخگو هر حرفی هستم
https://daigo.ir/secret/31338291977
بله ممنون میشیم یه جای دیگه پخش کنی مایی که اونو دیدیم آگاهی نسبت بهش پیدا کردیم فضای کانال روح آدمو تازه میکنی و باعث میشه آدم کمی بغض کنه و از دنیا جدا شه ولی واقعا این عکس و فیلم ها ی جزیره حال آدمو میگیری خیلیییییییییی لطف میکنی یه کانال جدید بزنی ممنون
..
کاملا صحیح
ولی خب چشم