https://eitaa.com/joinchat/986056102C3d78c6ddcf
میشه بزاری چنلت حمایت شه
..
حتما ولی فعلا نه ..
چند روز دیگه میزارم
امروز معمل پرورشیمون درباره ی جزیره ی اپستین صحبت کرد و یه چیزی که گفت حالا علاوه بر اینا،این بود که دور این جزیره رو یه چیزایی کشیده بودند که مثل دوربین عمل میکرده و نمیگذاشتند که هیچ قایق یا کشتی وارد اونجا بشه،هیچکس نمیدونست اونجا چخبره و هرکی هم که میرفت اونجا ناپدید میشد،یه شایعه درست کرده بودند که این جزیره آدم خوارهو متروکه اس تا کسی وارد اونجا نشه اما سال اممم نمیدونم چند یه خبرنگار شجاع میگه به قیمت جونمم که شده باید بفهمم توی اون جزیره چه خبره و یواشکی میره و از چیزایی که میبینه فیلم برداری میکنه اما به دلیل سیاه و سفید بودن اونها چیزی زیاد واضح نیست،وقتی خبر رو منتشر میکنه اون رو هم میکشن و سریع این گند رو جمع میکنن،
ادامه دارد...
#ریحانه سادات
.
اره دقیقا
وای لطفا پیام های مربوط به جزیره رو یه جا دیگه منتشر کن میایم کانال که حالمون خوب شه واقعا بد میشه
..
آدم باید تاریخ رو بدونه وگرنه محکوم به تکرار اونه ..
سلام علیکم ؛
انقلابمون مبارککک🎀
ناشناس پاسخگو هر حرفی هستم
https://daigo.ir/secret/31338291977
بله ممنون میشیم یه جای دیگه پخش کنی مایی که اونو دیدیم آگاهی نسبت بهش پیدا کردیم فضای کانال روح آدمو تازه میکنی و باعث میشه آدم کمی بغض کنه و از دنیا جدا شه ولی واقعا این عکس و فیلم ها ی جزیره حال آدمو میگیری خیلیییییییییی لطف میکنی یه کانال جدید بزنی ممنون
..
کاملا صحیح
ولی خب چشم
وای بخدا که میترسم برم پیامای بالا ی کانال و ببینم رحمی به ما کن ل🥲🪻طفا
..
چشمم
من کانالای زیادی دیدم که محتوای جزیره رو تو کانال خودشون نمیزارن و گروه گذاشتن براش
..
اینم میشه