وای بخدا که میترسم برم پیامای بالا ی کانال و ببینم رحمی به ما کن ل🥲🪻طفا
..
چشمم
من کانالای زیادی دیدم که محتوای جزیره رو تو کانال خودشون نمیزارن و گروه گذاشتن براش
..
اینم میشه
چرا رهبر رو دوست داری،
..
سوال ندارع خب
ولی یک کلمه بخوام بگم
چون جان من است
یا نه مثلاً میتونی ساعت ۹ آنلاین باشی ؟
که قشنگ سوال جواب کنیم
..
شرمنده کلا نبودممم
پاک کردی یا کانال جدید زدی؟ میترسم برم پیامای بالای کانالتو بخونممممممم
..
پاک کردم
اگر مارو قابل بدونید پی وی براتون چیزی فرستادیم
#ریحانه سادات
..
وایییی بله بله