وای بخدا که میترسم برم پیامای بالا ی کانال و ببینم رحمی به ما کن ل🥲🪻طفا
..
چشمم
من کانالای زیادی دیدم که محتوای جزیره رو تو کانال خودشون نمیزارن و گروه گذاشتن براش
..
اینم میشه
چرا رهبر رو دوست داری،
..
سوال ندارع خب
ولی یک کلمه بخوام بگم
چون جان من است
یا نه مثلاً میتونی ساعت ۹ آنلاین باشی ؟
که قشنگ سوال جواب کنیم
..
شرمنده کلا نبودممم
پاک کردی یا کانال جدید زدی؟ میترسم برم پیامای بالای کانالتو بخونممممممم
..
پاک کردم
اگر مارو قابل بدونید پی وی براتون چیزی فرستادیم
#ریحانه سادات
..
وایییی بله بله
پس چرا مردم حق اعتراض ندارن ؟
تو مملکت ما حق حرف زدن نیس
الان ۳۴۰۰ تا جوونیم که وایسا کشتن از کی دستور گرفتن ؟
خب معلومه رهبر
..
پیام خیلی خوبی بود!
براتون بگم که
اولا
مردم حق اعتراض ندارن؟
میشه با دلیل حرف بزنی؟
کدوم مردمی تو کشور الان حق اعتراض ندارند؟
ماشاالله اتفاقا زدن آدمم کشتن برای اعتزاضشون!
بعد شما میگی ندارن؟
نه عزیز من اون حق اعتراض نیست
منظور شما اینه که
حق تروریست بودن و آدم کشی ندارن!
دوما
تو مملکت ما حق حرف زدن نیست؟
میشه بگی کدوم حرفی زده نشده؟
ماشاالله هر چی خواستن گفتن!
کدوم مردمی ترس از حرف زدن دارن؟
از بچه دبستانی راه افتادن تا پیرمرد های سن بالا هر چی خواستن گفتن!
اتفاقا تنها کشوری که توی آزادی بیان از همه آزاد تر هست
ایران!
پس خواهشاً بسنجید چی رو میگید!
حق حرف زدن رو تو چی میبینید ؟
تو کشتن؟
تو ذلت؟
تو خاری؟
تو نجاتمون توسط آمریکا؟
تو اسرائیل ؟
یا آمریکا؟
حتما آمریکا آزادی بیان داره ؟!
حتما!!
آزادی بیانی که برای اعتراضات خیابونی شون ،
هر روز هزاران کشته میدن
چرا ؟
چون اونجا اعتراض ممنوعه!
حتی توی حوادث اخیر اونجا هم
میدونی چیشد؟
از بس آزادی بیان هست و حق اعتراض وجود داره
ترامپ دستورِ اعدام خیابونی رو صادر کرد!
اره عزیز من اونجا خوبه...
سوما
۳۴۰۰ تا جوون رو با هم جمع نبند!
آدم عاقل که ظالم و مظلوم ،
قاتل رو با مقتول جمع نمیبنده!
یعنی میگی قاتل این افراد یک گروه بودند؟
میشه دلیل بیاری بعد دنبال جواب باشی!
مگه شما مدافع اونها نیستی ؟
پس باید بینشون هم بوده باشی!
پس حتما دیدی!
دیدی که کیو کی کشت!
دیدی کی چجوری کشته شد!
دیدی همه توسط خودتون کشته شدن !
چرا؟
چون مهره سوخته بودن !
بعد اونوقت از رهبر دستور گرفتن؟
میشه بگی رهبر به کی دستور داده؟
رهبر دستور کشتار مردم رو داده؟!
چهارما
خواهشاً اطلاعات تون رو بالا ببرید بعد بیاید حکم بدید!
+ خیلی خلاصه نوشتم تا در حد فهم ناچیزتون باشه.