eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
آخه یکی نیست به این آدمای اسکول بگه امنیت ندیدید که الان میگین امنیت ندارین .... یه نگاه به این کشورهای همسایه بندازین ببنید امنیت یعنی چی همین همین امثال شماها اگه جنگ بشه ✨ سر جاتون الان عین صگ دارین واق واق میکنید .. والااااااا+++
حدیثه میگه اول پولیس ها زدن که از رهبر دستور گرفتن منظورش اینه قبل از شروع اینکه اونا بزنن پولیس ها زدن .. هی ما هم ساده هاا فردا شب کاملا حرف میزنیم
عرضم به خدمت تون که امشب ساعت ۲۱ منتظرتون هستم ناشناس؛ امشب فرق دارههههههه ها! قرارع: « رفع ابهام و پاسخگویی شبهات به زبون خودمون» انجام بشه ✅ https://daigo.ir/secret/31338291977 + آسیدابراهیم منتظرتونه:)
اسید برام دعا میکنی عوض شم و بتونم تو زمان هایی که باید انتخاب کنم تصمیم درست بگیرم .. شک نکن اگر توکل و صبر داشته باشی ، بهترین زندگی رو خواهی داشت :)
دو سه تا پیام رو سر فرصت جواب میدم
دیشب چرا نبودی ؟؟؟؟؟!!!!!!! .. چون پیام نبوددد
https://eitaa.com/seyedebram/6438 چرا بعضی فیلمات سیاهه؟ .. واییی😐
https://eitaa.com/seyedebram/6447 خیلییییییییی قشنگههه 😭 .. اوم:)
@Hannan109 رحمت میشین لطفاااا🤍. حمایتی بزنین تروخداااا هیچکی نمیزنه برام دعا میکنم برات .. 🗿🫱🏽‍🫲🏾
https://eitaa.com/seyedebram/6457 کاش میشد؛ اون روز که رفته بودم مدرسه دوباره شروع کردن به حضرت آقا و آسید توهین کردن 💔 کل راه برگشت رو گریه کردم به مظلومیتش که حتی بعد از شهادت هم ولش نمی کنند.. [SSA] .. هیییی ولی تو با این روح بزرگت داری روز به روز بیشتر نظر آسید رو جلب می‌کنی :)