دَکِهدل | آسید؛
عرضم به خدمت تون که امشب ساعت ۲۱ منتظرتون هستم ناشناس؛ امشب فرق دارههههههه ها! قرارع: « رفع ابهام و
سوالی دارید ارسال کنید ساعت ۹ پاسخ داده میشه
اسید برام دعا میکنی عوض شم و بتونم تو زمان هایی که باید انتخاب کنم تصمیم درست بگیرم
..
شک نکن اگر توکل و صبر داشته باشی ، بهترین زندگی رو خواهی داشت :)
@Hannan109
رحمت میشین لطفاااا🤍.
حمایتی بزنین تروخداااا هیچکی نمیزنه برام دعا میکنم برات
..
🗿🫱🏽🫲🏾
https://eitaa.com/seyedebram/6457
کاش میشد؛
اون روز که رفته بودم مدرسه دوباره شروع کردن به حضرت آقا و آسید توهین کردن 💔
کل راه برگشت رو گریه کردم به مظلومیتش که حتی بعد از شهادت هم ولش نمی کنند..
[SSA]
..
هیییی
ولی تو با این روح بزرگت داری روز به روز بیشتر نظر آسید رو جلب میکنی :)
امروز مدرسه ضبط سرود همگانی داشتییممم بعد چون ۱۸۰ نفر بودیم و خیلی باید هم زمان میبودیم هی قطع میکردن دوباره میگرفتن تعداد سرود هام زیاد بود،هیچی دیگه چشمتون روز بد نبینه ۳ ساعت و نیم داشتیم سرود میخوندیم الان صدام شبیه خروس جنگی آلمانی شدههه
..
ماشاالله دختر انقلابی😔😂
https://eitaa.com/seyedebram/6466
ولی حدیثه واقعااا خیلی ممنون 🌱
کلاس شهادت و حالت پرواز اصلا یه جور دیگه به آدم امید میده ؛
وقتی میخونمش حالم خوب میشه ❤️🩹
[SSA]
..
قربون این ذوقتون برم:)