eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
اسید برام دعا میکنی عوض شم و بتونم تو زمان هایی که باید انتخاب کنم تصمیم درست بگیرم .. شک نکن اگر توکل و صبر داشته باشی ، بهترین زندگی رو خواهی داشت :)
دو سه تا پیام رو سر فرصت جواب میدم
دیشب چرا نبودی ؟؟؟؟؟!!!!!!! .. چون پیام نبوددد
https://eitaa.com/seyedebram/6438 چرا بعضی فیلمات سیاهه؟ .. واییی😐
https://eitaa.com/seyedebram/6447 خیلییییییییی قشنگههه 😭 .. اوم:)
@Hannan109 رحمت میشین لطفاااا🤍. حمایتی بزنین تروخداااا هیچکی نمیزنه برام دعا میکنم برات .. 🗿🫱🏽‍🫲🏾
https://eitaa.com/seyedebram/6457 کاش میشد؛ اون روز که رفته بودم مدرسه دوباره شروع کردن به حضرت آقا و آسید توهین کردن 💔 کل راه برگشت رو گریه کردم به مظلومیتش که حتی بعد از شهادت هم ولش نمی کنند.. [SSA] .. هیییی ولی تو با این روح بزرگت داری روز به روز بیشتر نظر آسید رو جلب می‌کنی :)
امروز مدرسه ضبط سرود همگانی داشتییممم بعد چون ۱۸۰ نفر بودیم و خیلی باید هم زمان میبودیم هی قطع میکردن دوباره میگرفتن تعداد سرود هام زیاد بود،هیچی دیگه چشمتون روز بد نبینه ۳ ساعت و نیم داشتیم سرود میخوندیم الان صدام شبیه خروس جنگی آلمانی شدههه .. ماشاالله دختر انقلابی😔😂
https://eitaa.com/seyedebram/6466 ولی حدیثه واقعااا خیلی ممنون 🌱 کلاس شهادت و حالت پرواز اصلا یه جور دیگه به آدم امید میده ؛ وقتی میخونمش حالم خوب میشه ❤️‍🩹 [SSA] .. قربون این ذوقتون برم:)
یه فاتحه می‌خونید ؟💔 [SSA] .. حتماا ولی چیشده دورت بگردم؟