eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام❤️‍🩹 خوبین؟ به خدای بالاسری قسم ناشناس رو باز کردم اذان پیچید... خواستم بگم میشه آسید ما رو هم درست کنین؟ آقا مصطفی صدرزاده 🌱 اجرتون با شهید خانومی .. از این قشنگ تر نمی‌شد :)) چشم حتما✅
شهید علی هاشمی ، سردار هور خواهش میکنمممممم درستش کن .. ✅
رفیق جدیدم شهید عبادی نیا🌸 .. خیلی منتظر همچین پیامی بودم :)) ✅
میشه عکس شهید عبدالمهدی مغفوری راهم درست کنید ممنون❤ .. ✅
سلام عکس محسن حججی .. ساخته شده
شهيده فاطمه سادات ساداتی شهید سید علی ساداتی .. اولی ساخته شده ✅
سلام میشه لطفا شهید نصرت الله بهاروند رو هم درست کنید شهید جنگ دوازده روزه .. ✅
سلام میشه عکس شهید ابراهیم هادی رو درست کنید؟ .. ساخته شده در چنل هست
لینک ناشناس https://daigo.ir/secret/31338291977 در بیو هم هست
https://eitaa.com/seyedebram/6565 ذوقی که با این عکس کردم و با هیچی عوض نمیکنمم:)) عکس عموم بود.. مرسیییییییییی🤍 .. فدای این ذوق شماااااا :)))))))) التماس دعااااا
محفل شروع شد حدیث .. خوب شد گفتییی
با معلمی که تو مدرسه بر خلاف نظام حرف می زنه،به رهبری و امام خمینی رسول توهین می‌کنه،بعد روز چهلم شهدا با قصد و مرض از خون جوانان وطن لاله دمیده میخونه و تو توی کلاس یه نفری با سی نفر و حرفت رو زدی،چه باید کرررد؟ معلم هم بسیار محبوب است... متأسفانه ما به مدیر گفتیم و تا اداره هم پیش رفتیم ولی... هعی یه چی بگو آرام شم..:(( .. چقدر حالت مثل منه:) منم دقیقا همچین موقعیتی رو دارم و ذره ذره دارم آب میشم ... می‌دونی خودمم موندم فقط باید توکل کرد :)