eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
با معلمی که تو مدرسه بر خلاف نظام حرف می زنه،به رهبری و امام خمینی رسول توهین می‌کنه،بعد روز چهلم شهدا با قصد و مرض از خون جوانان وطن لاله دمیده میخونه و تو توی کلاس یه نفری با سی نفر و حرفت رو زدی،چه باید کرررد؟ معلم هم بسیار محبوب است... متأسفانه ما به مدیر گفتیم و تا اداره هم پیش رفتیم ولی... هعی یه چی بگو آرام شم..:(( .. چقدر حالت مثل منه:) منم دقیقا همچین موقعیتی رو دارم و ذره ذره دارم آب میشم ... می‌دونی خودمم موندم فقط باید توکل کرد :)
https://eitaa.com/dakedel/3509 🙃🥹 ولی پیروز میدان نبرد ماییم اگه می خواستن کاری کنن‌تا الان کرده بودن ،سس خرسی و دوستان رو میگم .. بله دقیقاااا
سلام خانم اگر میتونید سریعتر عکس شهدای دیگر را بسازید منم میخوام بزارم پروفایل لطفا .. سلام بله چشم تعداد زیاد هست
فقط دوتا دیگه🥲
سلام شهید سیاهکالی را توی لیست دو بار نوشتی .. سلامم خودمم شک کردم تشکرر
سلام نمیدونم چه جوری تشکر کنم بخاطر عکس آسید ما❤️‍🩹🌱 یه دنیا ممنون 🫂🥲 یه چیز بگم؟🥹 ثواب یه کربلا رفتنم مال شما... من کربلا هایی که رفتم رو خیلی دوست دارم و راحت به کسی نمیدم😶‍🌫️ اما خب به دلم افتاد که مثل رفیق آسید مون ،ابوعلی(شهیدمرتضی عطایی)که ثواب زیارت کربلاشون رو هدیه دادن به کسانی که تشیع کردن ایشون رو،منم شما شریک کنم تو کربلام تا که ان شاءالله کربلای خودتون هم جور بشه💔 خیلی باحالین با کمترین امکانات بهترین کار های فرهنگی رو میکنین... از ته دلم دعا میکنم که نظر کرده آسید بشین هر چند که هستین و به هرچی،به هرچی دلتون میخواد برسین🌱 .. با این همه قشنگیت زبونم لال شد :))) آخه من چی بگم الان؟ جز اشک جوابی ندارم :)))))))))))))))) اونم شبِ جمعه :))))))))))))))))))) عزیزم فدای شما بشم شما فقط منو دعا کن .. نمی‌دونم چی بگم ، فقط حاجتت با خود آقاسید :)
شهید سید حسن نصرالله؛ .. ساخته شده✅ https://eitaa.com/seyedebram/6503
علیرضا خلج؛اگه عکسشون رو پیدا نکردید بفرستم براتون؟ .. نه پیدا شد تشکر
میشه‌لطفا‌برام‌دعا‌کنید؟ شاید‌به‌خاطر‌شما‌که‌خالصانه‌برای‌خدا‌کار‌میکنید، شهدا‌به‌منم‌نگاه‌کنن‌و‌حاجتمو‌بدن.❤️‍🩹 .. حتمااا نه قربونت برم من از همه ارزون ترم :)
میشه برای شهید محمدرضا شیبانی هم درست کنید لطفا؟؟😢 .. حتماا✅