eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام نمیدونم چه جوری تشکر کنم بخاطر عکس آسید ما❤️‍🩹🌱 یه دنیا ممنون 🫂🥲 یه چیز بگم؟🥹 ثواب یه کربلا رفتنم مال شما... من کربلا هایی که رفتم رو خیلی دوست دارم و راحت به کسی نمیدم😶‍🌫️ اما خب به دلم افتاد که مثل رفیق آسید مون ،ابوعلی(شهیدمرتضی عطایی)که ثواب زیارت کربلاشون رو هدیه دادن به کسانی که تشیع کردن ایشون رو،منم شما شریک کنم تو کربلام تا که ان شاءالله کربلای خودتون هم جور بشه💔 خیلی باحالین با کمترین امکانات بهترین کار های فرهنگی رو میکنین... از ته دلم دعا میکنم که نظر کرده آسید بشین هر چند که هستین و به هرچی،به هرچی دلتون میخواد برسین🌱 .. با این همه قشنگیت زبونم لال شد :))) آخه من چی بگم الان؟ جز اشک جوابی ندارم :)))))))))))))))) اونم شبِ جمعه :))))))))))))))))))) عزیزم فدای شما بشم شما فقط منو دعا کن .. نمی‌دونم چی بگم ، فقط حاجتت با خود آقاسید :)
شهید سید حسن نصرالله؛ .. ساخته شده✅ https://eitaa.com/seyedebram/6503
علیرضا خلج؛اگه عکسشون رو پیدا نکردید بفرستم براتون؟ .. نه پیدا شد تشکر
میشه‌لطفا‌برام‌دعا‌کنید؟ شاید‌به‌خاطر‌شما‌که‌خالصانه‌برای‌خدا‌کار‌میکنید، شهدا‌به‌منم‌نگاه‌کنن‌و‌حاجتمو‌بدن.❤️‍🩹 .. حتمااا نه قربونت برم من از همه ارزون ترم :)
میشه برای شهید محمدرضا شیبانی هم درست کنید لطفا؟؟😢 .. حتماا✅
میشه برای آواکس دشت عباس شهیدتوکل قلاوند هم درست کنید .. حتماا✅
لطفا ازون عکسا از شهید علیرضا سبزی پور بسازید .. ✅
از مدرسه و شاگردای بی غیرت وطن فروش متنفرمممممممممممچم .. +++++
دلم میخواد از دست اون بیشرف ها سر به بیابون بزارم .. منم همینطور
سلام و اراااادت🌱 خواستم بگم تولدت پیشاپیش مبارک ریحانه خانوم🫀 امیدوارم بهترین ها برات رقم بخوره و همیشه بخندی:)) همه‌ی ما خیلی تورو دوست داریم و بهترین ها رو برات آرزو می کنیم خوشگل خانوم🥲♥️ .. سلامم ای بابا ای بابا
https://eitaa.com/dakedel/3526 😳😳خدایااااااااااااا الانه که ایست قلبی کنمممممممممم آخخخ قلبمممممممم این فرشته هارو نگا آخههههههه با اینهمه بدی که در حقشون کردمو اذیتشون کردم بازم تولدمو تبریک میگننن😭😭 به قول حدیثه سراسر وجودم لبریز از شوق شدههههه واقعا امشب به هیچ وجه از ذهنم پاک نمیشه تو چقدرررر دلت بزرگه آخههههه واقعا شماها بهترین کادو هایی بودین که خدا واسه تولدم فرستادهههههع فدای همتون بشم آخهههه داداش مصطفی میبینی چقدر بهم لطف دارن؟؟:))) کل من فدای یه تار موی شما عزیزان:))) بخدا بغضی شدم اون از زهرا و محدثه و حدیثه اینم از گیسو این قلب طاقت نمیاره خببب الانه که عین گاو عر بزنو گریه کنمم .. قربون این ذوقت:)