eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/3526 😳😳خدایااااااااااااا الانه که ایست قلبی کنمممممممممم آخخخ قلبمممممممم این فرشته هارو نگا آخههههههه با اینهمه بدی که در حقشون کردمو اذیتشون کردم بازم تولدمو تبریک میگننن😭😭 به قول حدیثه سراسر وجودم لبریز از شوق شدههههه واقعا امشب به هیچ وجه از ذهنم پاک نمیشه تو چقدرررر دلت بزرگه آخههههه واقعا شماها بهترین کادو هایی بودین که خدا واسه تولدم فرستادهههههع فدای همتون بشم آخهههه داداش مصطفی میبینی چقدر بهم لطف دارن؟؟:))) کل من فدای یه تار موی شما عزیزان:))) بخدا بغضی شدم اون از زهرا و محدثه و حدیثه اینم از گیسو این قلب طاقت نمیاره خببب الانه که عین گاو عر بزنو گریه کنمم .. قربون این ذوقت:)
سلام ریحانه سادات قانووم🎀 پیشاپیش تولدت مبارککک:)) امیدوارم تو سال آینده غم نداشته باشی و همیشه مث الانت خوشحال باشی:/🙂 دومین آرزوم برات اینه که هرچقد دلت میخواد عمر مفید داشته باشی و به آرزوهات برسی✨ ... به به
https://eitaa.com/dakedel/3526 به هر تبریک، دل شاد از شما شد، دعایِ وصلِ حق، در دل بپا شد، به جایِ کامِ دنیا، کام دیگر، شهادت آرزویِ نابِ ما شد. بازم سروده ی خودم😅 سادات .. به به به به
دیگه وقتی میبینم این همه بهم لطف دارید دست به قلم میشممم سادات .. بله بله
شهید سجاد زبرجدی .. ✅
دوست عزیز انگشترهای تصاویر کارو داره یکم چیز می‌کنه 🥲انگشترهاشون رو نمیشه یکم حالت عقیق درآورد ؟(البته می‌دونم چقدر سخته و دمتون هم گرم که آنقدر قشنگ دغدغه دارید و کار انجام میدید ) .. سلام عزیزم چرا تا حد توانم دارم کمش میکنم خیلی هارو ویرایش زدم🥲 اما این گذاشتن انگشتر یکی از باگ های هوش مصنوعی هست
یه ایده بدم ، بنظرم اگه نتونستید انگشتر رو عوض کنید بیاید آرم و اسم کانال رو روی انگشتر بزارید .. ایده خوبیه ولی اجرا کردنش شاید جالب درنیاد
سلام امکانش هست عکس شهید مدافع حرم حجت اصغری شربیانی رو درست کنید ممنون میشم🙏🏼 .. ✅
شهید بابک نوری🙃 .. توی لیست هست ✅
آقای کریمی چیه حدیث فوش باید می نوشتی این وطن فروش خائن رو لیاقت آقا هم نداره این مرتیکه .. هییییی به حرمتِ چنلِ آسیدابراهیم :) ..
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
نظرات تون در مورد چنل https://daigo.ir/secret/31338291977 + آسید شنوای حرفاتونه:))) +اولین بار توی چنل اصلی ناشناس میزارم پس حرف دلتون رو بگید🥲
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار. طاعات و عباداتتون قبول درگاه✨ خیلیی ممنونم بابت زحماتی که انجام میدین، کانالتون درجه یک هست. ان شاالله عاقبتتون ختم بخیر و ختم به شهادت باشه🤲🏻اجرتون با اقا صاحب الزمان و شهید رئیسی عزیز و بزرگوارمون. یا علی، خدا نگهدار .. قدری که من سر این پیام ذووووووق کردم :)))))))))))