آقای کریمی چیه حدیث
فوش باید می نوشتی این وطن فروش خائن رو
لیاقت آقا هم نداره این مرتیکه
..
هییییی
به حرمتِ چنلِ آسیدابراهیم :) ..
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
نظرات تون در مورد چنل
https://daigo.ir/secret/31338291977
+ آسید شنوای حرفاتونه:)))
+اولین بار توی چنل اصلی ناشناس میزارم پس حرف دلتون رو بگید🥲
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار.
طاعات و عباداتتون قبول درگاه✨
خیلیی ممنونم بابت زحماتی که انجام میدین، کانالتون درجه یک هست.
ان شاالله عاقبتتون ختم بخیر و ختم به شهادت باشه🤲🏻اجرتون با اقا صاحب الزمان و شهید رئیسی عزیز و بزرگوارمون.
یا علی، خدا نگهدار
..
قدری که من سر این پیام ذووووووق کردم :)))))))))))
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
ببخشید من یه بار از کانال شما کپی کردم و واقعا نمیدونستم که راضی نیستید
میشه حلال کنید؟ :)
..
فدای یک تار موی دشمنتون
این چه حرفیه ، این چنل متعلق به شهید و من براش حد و حدودی نذاشتم :)
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
من واقعااااا با این کانال حس خوب میگیرم
اولش همینجوری کانالو نگاه کردم و مطمعن بودم ک امروز و فرداش لف میدم
ولی موندگار شدممم🥲🥲
..
چقدر شما ها خوبید آخه :))))))))
مطمئن باشید آسید مهمون تون کرده :)
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
https://eitaa.com/seyedebram/6630یعنی شما راضی نیستید از این کانال کپی بشه؟؟؟
..
ترجیحا بهتره کپی نشه چون محتوا اختصاصی هست ..
اما اگه هم شد موردی نیست.
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
https://eitaa.com/joinchat/3089433890Cd236f4e5a1
خوشحال میشم:))))
..
دوست دارم همتون حمایت کنید حتی برای نگاه کردن
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
سلام؛میگم شما واقعا لیاقت شهادت رو دارید و بنظرتون توی دوستان و آشنایانتون کسی هست که احساس کنی شهید میشه؟آخه شما بسیار قلب پاکی دارید و امکان اینکه گمان هاتون تبدیل به واقعیت بشه هست
..
نه اینطور نیست ،
ما ارزون ترازاین حرفاییم :)
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
https://eitaa.com/seyedebram/6628الحمدالله، لیاقت شما بزرگوار بیشتر از اینها هست.
..
متشکر از لطف تون :)
فقط دعا کنید نظر کرده آسید بشیم ..