https://eitaa.com/dakedel/3584
کلن ب نظرت چی بیشتر تاثیر داره رو عضوگیری ... مثلن تب ادمینی یا بنری یا تقدیمی اینا
..
فقط بستگی به محتوای چنل و هدف مدیر چنل داره ..
تب ادمینی فقط برای بالا رفتن آمار خوبه که اونم موقت هست و کلی محدودیت داره
بنری هم به جذب و محتوا و.. داره
کلا بنده تبادل رو فقط برای حمایت از چنل مقابل انجام میدم
و یکبار هم کلا تبلیغ گرفتم که چنل رو خیلی روح داد .
و باقی روش هام هم از طریق حمایت کردن هام بوده ..
و بیشتر جذب چنل از فور هایی بوده که از چنل بنده زدن
https://eitaa.com/seyedebram/6815
خوشبختی یعنی از این رفیقا داشته باشی😇
الحمدلله که من دارم🥺💝
از این رفیقا براتون آرزو میکنم🤏🏻☺️
#آقایرئیسی:)
..
اوم:)
سلام علیکم
در خدمتم ،
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ra5144&btn=دَکِه.دل
یه سوال ببخشیدا ولی سوال شد برام میگم شما چند تا رفیق اینترنتی دارید؟رفیق هاا نه صرفا یک دوست برای چت کردن و سرگرمی
..
چه جالب!
زیادن
https://eitaa.com/seyedebram/6813 سلام من چون میدونم روی محتوایی که میزارین حساسین ، خواستم بگم این جمله رو میگن روایت مستند نداره و متعلق به امام علی نیست ، بازم میخواین تحقیق کنین نمیدونم
..
متشکرم از این راهنمایی خوبتون
اما الان رفتم پی اش
همه جا زده این جمله به طور کاملا رسمی از امام علی هست
و یک جمله تقریبا شبیه است جمله از چارلی چاپلین هست ..
https://eitaa.com/dakedel/3593
اووو چطور اعتماد کردی؟
..
رفیق رفیقه چه مجازی چه حقیقی ..
وقتی به یکی میگی رفیق یعنی همون قدم اول اعتماد رو تیک زدی