eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/seyedebram/7587 باید بگم که اون مدرسه تخریب شده و اکثر دانش آموزاش شهید شدن و دیگه قرار نیست این مدرسه درست بشه و قراره خراب بشه💔 .. ای کاش نمی‌فهمیدم 💔
حدیثه کسی رو داری تو این اوضاع جنگ نگرانت بشه یا برای خوب شدن حالت اون کاری که دوست داری رو انجام بده؟ مثلا مداحی دوست داری واست بفرسته یا نگران کسی هستی واست دلقک بازی در بیاره بخندی یا حتی خیلی زود به زود نگرانت بشه خواستم بگم اگه داری‌ قدرشو بدون دنیا خیلی بی رحمه حواست ازت نگیرتش و اینکه ما اونو میشناسیمش یا نه .. اوم دارم :))
همینجوری حالمون بد هست بیاید چیزایی که میگیم درباره جنگ و اینا نباشه خدا هوامونو داره انشاالله هرچه خیره پیش بیاد یذره از این چیزا بیایم بیرون و درباره چیزای دیگه ای صحبت کنیم برای خوب شدن حال خودمون هم که شده ممنون میشم یاعلی .. میدونم عزیز ، حرف شماهم درست اما ما الان تو میدون جنگیم ! وسط تیرو تفنگ که آبنبات نمیخرن!**** عزاداری هم به جای خود الان وقت انتقام و آگاهیِ
https://eitaa.com/seyedebram/7595 بفرستید تو چنل .. چشم
سلام عزیز چه خبر دلم برات تنگ شده.. [SSA] .. به به سلام :) می‌گفتیم سلامتی رهبر .. الان چی بگیم؟ 💔
این پزشکیان چه حرصی میدعععع دارم دیوانه میشم از دستش رسما گفته این همه شهید و خسارت مهم نیس🤦🏻‍♀️🗿 .. کارش همینه
سلام ببخشید کسی متن مداحی ریان ابن شبیب رو داره؟؟ میدونم مثل یه پیام بازرگانی اومدم ولی خب کار دارم .. نمی‌دونم بنده که نه
https://eitaa.com/seyedebram/7619 سلام این کلیپ رو میشه گداشت داخل چنلم؟ .. سلام فور بزنید بهتره :) اما خب بفرستید
سلام سادات .. به به سلام
سلام ببخشید من دو مورد از کانالتون برداشتم یکی اون نماهنگ اقتدارو ببین و اینکه گفتید سحری تو شهر موشکی میشه حلال کنید کانالتون عالیه و همینطور هم محتواش اون زمان که وارد کانال شدم نظر خیلی مثبتی به شهید رئییی نداشتم ولی با پست هاتون نظرم عوض شد:) .. فدای وجود شما بشم :) نه هیچ موردی نیست .. محتوا برای ما نیست برای شهداست ما فقط انتشار دهنده ایم .
خواستم بگم آقای مسی از مسی برامون تبدیل به آهن قراضه شدی (با توجه به رفتن مسی و تیمش به کاخ سفید و تشویق نتانیاهو) سادات .. ++++
دقت کردی خیلی وقته خبری از بعضی هشتک ها نیست؟ مثل گیسواصلی و دخترقمی و آقای رئیسی .. چرا هستند