eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
چرا پیامارو نمیزارید؟ .. درگیربودم
سلام وقتتون بخیر ببخشید کپی حلال هست یا نه؟؟؟ .. نمی‌دونم چی بگم تقریباااااا ولی نه فور بزنید دیگه 😭😂
سلام شهدای جنگ اقتدار تدفین شدن ؟؟ میخواستم نماز شب اول قبر بخونم ؟؟ .. بله قبول باشه :)
سلام و علیکم لطفا تا حد امکان از انتشار اخبار تایید نشده خودداری کنید تا باعث به سخره گرفته شدن توسط کانالای غیر مذهبی نشه توییت رونالدو تایید نشده .. خبرگزاری موثق گذاشت ولی خودمم شک داشتم چون رونالدو اصلا ازش خبری نیست
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
▫️ختم میلیونی آیت الکرسی جهت سلامتی رهبرعزیزترازجانمان _ امام سیدمجتبی خامنه ای ؛ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ | @seyedebram |
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
سلام لطفاً تو کانالت تبلیغ کن برای چهارشنبه سوری نیان بیرون ، از تولید سر و صدای اضافه خودداری کنن، مردم همین الان از صدای انفجار کلافه ان ، دکتر ها خستن .. قابل توجه
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
https://eitaa.com/seyedebram/8093 کجا؟؟ .. تهران ، بدون هیچ محافظ و همراه در بین مردم .
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
نمیدونم چرا هرچی بیشتر درباره حضرت آقا میخونم بیشتر یاد شهید رئیسی می افتم حس میکنم خیلی شبیه به هم بودن .. آنها یک روح بودن در دو جسم و دو رسالت:))
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
لطفا توی چنل چون کار با هوش مصنوعی بلدید با روایاتی که درباره ظهور و همه موضوعهای مرتبطش هست تولید محتوا کنید. .. تشکر از پیام خوبتون :))
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
بدون رودروایسی بگم.. حدیثه و کانالش یه نمونهٔ کامل هستن..:)) البته انسان کامل نداریما،ولی اینو بگم حدیثه خیلی دختر قشنگ و خانمیه>>>🙃✨☘️ .. آخه من چی بگم ؟ اینقدر نگید جلو آسید ، من دیگه رویی برام نمی مونه دیگه!:)
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
حدیثه کیه؟ .. ی بنده خدا
https://eitaa.com/seyedebram/8116 عزیز دل ما🥲✨🌱❤️ :) .. نفرمایید ! :))