سلام و علیکم
لطفا تا حد امکان از انتشار اخبار تایید نشده خودداری کنید تا باعث به سخره گرفته شدن توسط کانالای غیر مذهبی نشه
توییت رونالدو تایید نشده
..
خبرگزاری موثق گذاشت
ولی خودمم شک داشتم چون رونالدو اصلا ازش خبری نیست
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
▫️ختم میلیونی آیت الکرسی جهت سلامتی رهبرعزیزترازجانمان _ امام سیدمجتبی خامنه ای ؛
اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ
مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ
مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ
لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ
فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ
اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ
أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ
#انتشار_حداکثری
| @seyedebram |
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
سلام
لطفاً تو کانالت تبلیغ کن برای چهارشنبه سوری نیان بیرون ، از تولید سر و صدای اضافه خودداری کنن، مردم همین الان از صدای انفجار کلافه ان ، دکتر ها خستن
..
قابل توجه
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
https://eitaa.com/seyedebram/8093
کجا؟؟
..
تهران ، بدون هیچ محافظ و همراه در بین مردم .
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
نمیدونم چرا هرچی بیشتر درباره حضرت آقا میخونم بیشتر یاد شهید رئیسی می افتم حس میکنم خیلی شبیه به هم بودن
..
آنها یک روح بودن در دو جسم و دو رسالت:))
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
لطفا توی چنل چون کار با هوش مصنوعی بلدید با روایاتی که درباره ظهور و همه موضوعهای مرتبطش هست تولید محتوا کنید.
..
تشکر از پیام خوبتون :))
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
بدون رودروایسی بگم..
حدیثه و کانالش یه نمونهٔ کامل هستن..:))
البته انسان کامل نداریما،ولی اینو بگم
حدیثه خیلی دختر قشنگ و خانمیه>>>🙃✨☘️
..
آخه من چی بگم ؟
اینقدر نگید جلو آسید ، من دیگه رویی برام نمی مونه دیگه!:)
https://eitaa.com/seyedebram/8116
عزیز دل ما🥲✨🌱❤️
#آقایرئیسی:)
..
نفرمایید ! :))
اممم،به نظرم درباره ظهور هم باشه خوب میشه🌱؛
یا مثلا نظر بزرگان مثل حضرت آقا و آسید و شهدا وبقیه درباره ظهور🙂
یا مثلا علائم ظهور 😅
یا اصن همون درباره شهدا مخصوصا آسید که خودت میذاری🥲✨
اصن هرچی حدیثه خانم عزیز بخواد خوبه❤️
چون آسید هم میخوان🥲✨🌱❤️🥺
#آقایرئیسی:)
..
ای جاااانم عجب نظری
ای به چشم
https://eitaa.com/dakedel/3853
اوممم اره پیشنهاد خوبیه ولی اگه راجب شهدای خدمت بیشتر فعالیت کنی عالی تر میشه مثلا از شهید امیرعبداللهیان و...
آخه میدونی دیگه که رفاقت و رابطه آسید و ایشون خیلی خاص بوده...:)♡
..
ولی من خیلی منتظر این پیام بودم :)))))))))))))))))))))))))))