eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
سپاسگزارم🌹 .. ♥️
اول بگو برچسب منو به کسی که ندادییی که اموقه دیگه بد میشه 🤣 .. یکبار دیگه اونو به من بچسبونی برچسبتو میدم بهششششش
ولی مگه ما بنده نیستیم «بنده» مگه مطیع خدا نیست این که دختر باشیم یا پسر مگه دست ما بوده؟ چرا وقتی ی مشکلی تو دختر بودن هست می بُریم و نشاطمونو از دست میدیم خب اگر خدا هست خدا بزرگه میبینه خودش خواسته مهم اینه .. +++++
اگرم از دختر بودن ناراضی هستین به خاطر«خدا» لذت ببریم خودش خالق بوده و مطمعن باشید از همه بیشتر دوسمون داره .. بله خدا که بد ما رو نمی‌خواد
بهتون پیشنهاد میکنم کتاب«طعم شیرین خدا » من با خدای کوچکم قهرم رو حتماا بخونید مخصوصا شما هایی که از دختر بودن بدتون میاد واقعا زندگی ادمو عوض میکنه زندگیرو شیرین میکنه❤ .. اومممممم بی‌نظیرررررررر
نه حدیثه.. بزار به آخر ماجرای اپستین برسیم! من مخالفم با نظر کسی که میگه نزار.. پارت ها رو بزار و من میخونم🤌🏻👀 میخوام آخرش رو ببینم😔 :) .. ای جونم چشم :)
سلام به نظرم اگه نزاری از اتفاقاتی که دشمن رقم زده متوجه نمی شیم . به نظر من ادامه بده .. سلام ممنونم از این حضورتون، قدرانتون هستیم :)))♥️
سلام حدیثه یه ذره نبودم😂 به نظر من جزیره اپستین رو ادامه بده ببینم واقعا چه گند هایی زدن😒 #🌷 .. سلام تشکررررررر چشم
اپستین رو بزار لطفا .🙏🏻 .. ممنونم از این حضورتون ، قدرانتون هستیم :))) ♥️
https://eitaa.com/aghavazir/2653 سلام . شما مالک هستید دیگه ؟ خواستم بگم من موافق جزیره اپستین هستم . لطفا ادامه بدید .. سلام بله ممنونم از این حضورتون ، قدرانتون هستیم :))) ♥️