اگرم از دختر بودن ناراضی هستین به خاطر«خدا» لذت ببریم خودش خالق بوده و مطمعن باشید از همه بیشتر دوسمون داره
..
بله خدا که بد ما رو نمیخواد
بهتون پیشنهاد میکنم کتاب«طعم شیرین خدا » من با خدای کوچکم قهرم
رو حتماا بخونید مخصوصا شما هایی که از دختر بودن بدتون میاد واقعا زندگی ادمو عوض میکنه زندگیرو شیرین میکنه❤
..
اومممممم بینظیرررررررر
نه حدیثه..
بزار به آخر ماجرای اپستین برسیم!
من مخالفم با نظر کسی که میگه نزار..
پارت ها رو بزار و من میخونم🤌🏻👀
میخوام آخرش رو ببینم😔
#آقایرئیسی:)
..
ای جونم چشم :)
سلام
به نظرم اگه نزاری از اتفاقاتی که دشمن رقم زده متوجه نمی شیم .
به نظر من ادامه بده
..
سلام ممنونم از این حضورتون، قدرانتون هستیم :)))♥️
سلام حدیثه یه ذره نبودم😂
به نظر من جزیره اپستین رو ادامه بده ببینم واقعا چه گند هایی زدن😒
#🌷
..
سلام تشکررررررر چشم
https://eitaa.com/aghavazir/2653
سلام . شما مالک هستید دیگه ؟
خواستم بگم من موافق جزیره اپستین هستم . لطفا ادامه بدید
..
سلام بله
ممنونم از این حضورتون ، قدرانتون هستیم :))) ♥️
سلام گلی خوبی؟
راجع به جزیره اپستین بگم که من میگم بزار ولی خیلی وارد جزییات زشت ماجرا نشو😬
..
سلامم متشکر شما خوبی؟
بله دقیقااااا