eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
اگرم از دختر بودن ناراضی هستین به خاطر«خدا» لذت ببریم خودش خالق بوده و مطمعن باشید از همه بیشتر دوسمون داره .. بله خدا که بد ما رو نمی‌خواد
بهتون پیشنهاد میکنم کتاب«طعم شیرین خدا » من با خدای کوچکم قهرم رو حتماا بخونید مخصوصا شما هایی که از دختر بودن بدتون میاد واقعا زندگی ادمو عوض میکنه زندگیرو شیرین میکنه❤ .. اومممممم بی‌نظیرررررررر
نه حدیثه.. بزار به آخر ماجرای اپستین برسیم! من مخالفم با نظر کسی که میگه نزار.. پارت ها رو بزار و من میخونم🤌🏻👀 میخوام آخرش رو ببینم😔 :) .. ای جونم چشم :)
سلام به نظرم اگه نزاری از اتفاقاتی که دشمن رقم زده متوجه نمی شیم . به نظر من ادامه بده .. سلام ممنونم از این حضورتون، قدرانتون هستیم :)))♥️
سلام حدیثه یه ذره نبودم😂 به نظر من جزیره اپستین رو ادامه بده ببینم واقعا چه گند هایی زدن😒 #🌷 .. سلام تشکررررررر چشم
اپستین رو بزار لطفا .🙏🏻 .. ممنونم از این حضورتون ، قدرانتون هستیم :))) ♥️
https://eitaa.com/aghavazir/2653 سلام . شما مالک هستید دیگه ؟ خواستم بگم من موافق جزیره اپستین هستم . لطفا ادامه بدید .. سلام بله ممنونم از این حضورتون ، قدرانتون هستیم :))) ♥️
سلام گلی خوبی؟ راجع به جزیره اپستین بگم که من میگم بزار ولی خیلی وارد جزییات زشت ماجرا نشو😬 .. سلامم متشکر شما خوبی؟ بله دقیقااااا
سلام حدیثه خانم گل🙂 .. سلامم و درود حال شووما؟
سلام اپستین برا من فرقی نمیکنه هرچی بقیه بگن . .. سلام تشکررر