لطفا هرچی از جزیره اپستین میذارید بدون سانسور باشه هم عکس هممتن
چون اینایی ک الان داری میگی رو هرجا کامل میشه پیدا کرد!
پیام قبل دستم خورد نصفه و ناقص امد
..
آخه یک محدودیت های هست ..
اول از اینکه کانال شهید هست و بالاخره خوب نیست آدم خیلی جزئی از جنایات کثیف بگه .
دوم عده ای کلا مخالف گفتن پرونده هستند.
سوم عده مخالق جزئی گفتن هستند .
چهارم عده ای مخالف بی پرده بودن عکس ها اونم بدون سانسور هستند ..
که مورد چهارم رو خودمم قبول دارم
چون چنل شهید مختص هر گروه سنی هست و ممکنه با وجود این عکس ها عده خیلی کمی عضو بشند .
https://eitaa.com/dakedel/3927
حدیثه یه کلمه گفتی ولی کلی خندیدم😐😂
یه ذره خیلی سمممه😔😂💔
#آقایرئیسی:)
..
ای بابا ای بابا😔😂
سلام حدیثه
میگم من اگه بخوام از کانالت کپی کنم لینک کانال خودت رو میزارم پایینش،یعنی لینک کانال خودم هم نمیذارم ولی فور هم نمیکنم؛لینک کنالت رو میذارم .
اینحوری حلاله؟
..
سلام عزیز راحت باش ، حلالتون
فقط دعا و صلوات نثار شهیدامون فراموش نشه .
الان واقعا نیازمند یه دوستیمثل رفیق صورتی و حدیثه ام...
ولی کسی نیست مثل شماها شمم.
..
چرا غصه؟
خودم هستم فدات بشم ..
البته اگه رفیق خوبی باشم .
وااااییی حدیثهه چن ماه پیش تو شهرمون یه رعدوبرق بدی اومد، خیلیییی شدید بود حالا جالبش این که بعد رعدوبرق برف بارید🗿
بعد فرداش یکی از دوستام گف وقتی رعدوبرق زد مامانم فک کرد امام زمان (عج)دارع ظهورمیکنه😑🤣
#بریتانیا
..
وای مگه میشه 🗿💔
بندهٔ عزیزم ❤️
شما تا این لحظه بیش از ۸۰ درصد حجم بسته ویژه ۳۰ روزه استفاده از رحمت خاص خداوند را مصرف کردهايد و کمتر از ۲۰ درصد یعنی حدود ۴ روز دیگر از حجم بسته باقی مانده است. 🍃
پس از به پایان رسیدن حجم باقیمانده، عبادات شما با نرخ عادی محاسبه میشود...
یعنی بعد از اتمام بسته: نه یک آیه، برابر ختم قرآن، نه نفسهایتان مانند تسبیح و نه خوابهایتان عبادت محسوب میشود.🍂
تمديد این بسته نیز امکانپذیر نخواهد بود.😢 پس، از روزهای باقیمانده، کمال استفاده را ببرید.
🌷آخرین سحرها را قدر بدانی
..
ممنون از ارسالش :)
https://eitaa.com/dakedel/3880
پس چرا هیچ قاضی خانمی تو ایران نیس؟؟
کو؟
..
تحقیق کردی ؟
لطفا با اطلاعات یک حرف رو از اطمینان بگید ! .
https://eitaa.com/dakedel/3929
من یه چیزز میگممم منو نزنیددد😔🥺🥺
اپستین چیه؟؟
خیلی شنیدم..اما نمیدوونم...
منم موافقم بی پرده بی سانسور بگیدد..
البته هشگ سن محدود بزارید که بچه ها نخوننن..
به هر حال با خودتونه..
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
در ضمن دختر بودن هم خوبی داره هم بدی...
پسر بودن هم خوبی و بدی داره...
اون موقع که گفتم دختر بودن بده منظورم این بود که بدی داره ولی خوبی هم داره..
اما خب بدی هاش.....
بعضی وقتا آدم از بدی های دختر بودن،
ناراحت میشه..
و........
ببخشید اگه طولانی شد🌺🙏🏻
#دخترقمی
..
نه عزیزم فدای سرت
حالا برو بخونش ..