eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/3927 حدیثه یه کلمه گفتی ولی کلی خندیدم😐😂 یه ذره خیلی سمممه😔😂💔 :) .. ای بابا ای بابا😔😂
سلام حدیثه میگم من اگه بخوام از کانالت کپی کنم لینک کانال خودت رو میزارم پایینش،یعنی لینک کانال خودم هم نمیذارم ولی فور هم نمیکنم؛لینک کنالت رو میذارم . اینحوری حلاله؟ .. سلام عزیز راحت باش ، حلالتون فقط دعا و صلوات نثار شهیدامون فراموش نشه .
الان واقعا نیازمند یه دوستی‌مثل رفیق صورتی و حدیثه ام... ولی کسی نیست مثل شماها شمم. .. چرا غصه؟ خودم هستم فدات بشم .. البته اگه رفیق خوبی باشم .
https://eitaa.com/dakedel/3927 بله بله دقیقاباخود خودت😂 .. ای جان
وااااییی حدیثهه چن ماه پیش تو شهرمون یه رعدوبرق بدی اومد، خیلیییی شدید بود حالا جالبش این که بعد رعدوبرق برف بارید🗿 بعد فرداش یکی از دوستام گف وقتی رعدوبرق زد مامانم فک کرد امام زمان (عج)دارع ظهورمیکنه😑🤣 .. وای مگه میشه 🗿💔
بندهٔ عزیزم ❤️ شما تا این لحظه بیش از ۸۰ درصد حجم بسته ویژه ۳۰ روزه استفاده از رحمت خاص خداوند را مصرف کرده‌ايد و کمتر از ۲۰ درصد یعنی حدود ۴ روز دیگر از حجم بسته باقی مانده است. 🍃 پس از به پایان رسیدن حجم باقی‌مانده، عبادات شما با نرخ عادی محاسبه می‌شود... یعنی بعد از اتمام بسته: نه یک آیه، برابر ختم قرآن، نه نفس‌هایتان مانند تسبیح و نه خواب‌هایتان عبادت محسوب می‌شود.🍂 تمديد این بسته نیز امکان‌پذیر نخواهد بود.😢 پس، از روزهای باقی‌مانده، کمال استفاده را ببرید. 🌷آخرین سحرها را قدر بدانی .. ممنون از ارسالش :)
https://eitaa.com/dakedel/3880 پس چرا هیچ قاضی خانمی تو ایران نیس؟؟ کو؟ .. تحقیق کردی ؟ لطفا با اطلاعات یک حرف رو از اطمینان بگید ! .
https://eitaa.com/dakedel/3929 من یه چیزز میگممم منو نزنیددد😔🥺🥺 اپستین چیه؟؟ خیلی شنیدم..اما نمیدوونم... منم موافقم بی پرده بی سانسور بگیدد.. البته هشگ سن محدود بزارید که بچه ها نخوننن.. به هر حال با خودتونه.. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 در ضمن دختر بودن هم خوبی داره هم بدی... پسر بودن هم خوبی و بدی داره... اون موقع که گفتم دختر بودن بده منظورم این بود که بدی داره ولی خوبی هم داره.. اما خب بدی هاش..... بعضی وقتا آدم از بدی های دختر بودن، ناراحت میشه.. و........ ببخشید اگه طولانی شد🌺🙏🏻 .. نه عزیزم فدای سرت حالا برو بخونش ..
ای جان چنل شهید امیرعبداللهیان:) .. واقعا هم ای جان :))
ادمین هم داره یا فقط خودتی؟ .. هردوچنل فقط خودم.
https://eitaa.com/aghavazir/2643 میشه متن شو بزارین؟؟ فیلم باز... .... .. واقعا باز نمیکنه ؟؟؟
توضیحات آسید: از قلب به رسانه بدون دخالت عقل. توضیحات آقای وزیر: از عقل به رسانه بودن دخالت قلب. ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨🌝 .. :))))))))))))))))))) نیازمند همچین توجهی بودم :)