الان واقعا نیازمند یه دوستیمثل رفیق صورتی و حدیثه ام...
ولی کسی نیست مثل شماها شمم.
..
چرا غصه؟
خودم هستم فدات بشم ..
البته اگه رفیق خوبی باشم .
وااااییی حدیثهه چن ماه پیش تو شهرمون یه رعدوبرق بدی اومد، خیلیییی شدید بود حالا جالبش این که بعد رعدوبرق برف بارید🗿
بعد فرداش یکی از دوستام گف وقتی رعدوبرق زد مامانم فک کرد امام زمان (عج)دارع ظهورمیکنه😑🤣
#بریتانیا
..
وای مگه میشه 🗿💔
بندهٔ عزیزم ❤️
شما تا این لحظه بیش از ۸۰ درصد حجم بسته ویژه ۳۰ روزه استفاده از رحمت خاص خداوند را مصرف کردهايد و کمتر از ۲۰ درصد یعنی حدود ۴ روز دیگر از حجم بسته باقی مانده است. 🍃
پس از به پایان رسیدن حجم باقیمانده، عبادات شما با نرخ عادی محاسبه میشود...
یعنی بعد از اتمام بسته: نه یک آیه، برابر ختم قرآن، نه نفسهایتان مانند تسبیح و نه خوابهایتان عبادت محسوب میشود.🍂
تمديد این بسته نیز امکانپذیر نخواهد بود.😢 پس، از روزهای باقیمانده، کمال استفاده را ببرید.
🌷آخرین سحرها را قدر بدانی
..
ممنون از ارسالش :)
https://eitaa.com/dakedel/3880
پس چرا هیچ قاضی خانمی تو ایران نیس؟؟
کو؟
..
تحقیق کردی ؟
لطفا با اطلاعات یک حرف رو از اطمینان بگید ! .
https://eitaa.com/dakedel/3929
من یه چیزز میگممم منو نزنیددد😔🥺🥺
اپستین چیه؟؟
خیلی شنیدم..اما نمیدوونم...
منم موافقم بی پرده بی سانسور بگیدد..
البته هشگ سن محدود بزارید که بچه ها نخوننن..
به هر حال با خودتونه..
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
در ضمن دختر بودن هم خوبی داره هم بدی...
پسر بودن هم خوبی و بدی داره...
اون موقع که گفتم دختر بودن بده منظورم این بود که بدی داره ولی خوبی هم داره..
اما خب بدی هاش.....
بعضی وقتا آدم از بدی های دختر بودن،
ناراحت میشه..
و........
ببخشید اگه طولانی شد🌺🙏🏻
#دخترقمی
..
نه عزیزم فدای سرت
حالا برو بخونش ..
https://eitaa.com/aghavazir/2643
میشه متن شو بزارین؟؟
فیلم باز...
....#دخترقمی
..
واقعا باز نمیکنه ؟؟؟
توضیحات آسید:
از قلب به رسانه بدون دخالت عقل.
توضیحات آقای وزیر:
از عقل به رسانه بودن دخالت قلب.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨🌝
#دخترقمی
..
:)))))))))))))))))))
نیازمند همچین توجهی بودم :)
خیلی خوبه که هم یاد آسید رو زنده نگه میدارید و هم یاد اقایوزیر رو✨️❤️🩹🫂
..
خوب تر اینکه شماها رو دارم :)