https://eitaa.com/dakedel/3929
من یه چیزز میگممم منو نزنیددد😔🥺🥺
اپستین چیه؟؟
خیلی شنیدم..اما نمیدوونم...
منم موافقم بی پرده بی سانسور بگیدد..
البته هشگ سن محدود بزارید که بچه ها نخوننن..
به هر حال با خودتونه..
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
در ضمن دختر بودن هم خوبی داره هم بدی...
پسر بودن هم خوبی و بدی داره...
اون موقع که گفتم دختر بودن بده منظورم این بود که بدی داره ولی خوبی هم داره..
اما خب بدی هاش.....
بعضی وقتا آدم از بدی های دختر بودن،
ناراحت میشه..
و........
ببخشید اگه طولانی شد🌺🙏🏻
#دخترقمی
..
نه عزیزم فدای سرت
حالا برو بخونش ..
https://eitaa.com/aghavazir/2643
میشه متن شو بزارین؟؟
فیلم باز...
....#دخترقمی
..
واقعا باز نمیکنه ؟؟؟
توضیحات آسید:
از قلب به رسانه بدون دخالت عقل.
توضیحات آقای وزیر:
از عقل به رسانه بودن دخالت قلب.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨🌝
#دخترقمی
..
:)))))))))))))))))))
نیازمند همچین توجهی بودم :)
خیلی خوبه که هم یاد آسید رو زنده نگه میدارید و هم یاد اقایوزیر رو✨️❤️🩹🫂
..
خوب تر اینکه شماها رو دارم :)
https://eitaa.com/dakedel/3940
اصن نهضت ینی حدیثه خانووم گل ما🥺❤️🫂🥲
#آقایرئیسی:)
..
نفرماییددددددددد😭
https://eitaa.com/aghavazir/2677
وایییی کاش واقعی بود😔😂
#🌷
..
شک نکن واقعی 😔👍
آخه من الان در موقعیتی نیستم که بتونم صدای گوشی رو بالا ببرم و گوش بدم..
اما دلم میخواد زودتر ببینم چیه..
#دخترقمی
https://eitaa.com/dakedel/3941
..
فدای سرت
آخه منم نمیتونم شرایط تایپش رو فراهم کنم متاسفانه..
ایشالا زودتر بتونی ببینی .