https://eitaa.com/dakedel/3940
اصن نهضت ینی حدیثه خانووم گل ما🥺❤️🫂🥲
#آقایرئیسی:)
..
نفرماییددددددددد😭
https://eitaa.com/aghavazir/2677
وایییی کاش واقعی بود😔😂
#🌷
..
شک نکن واقعی 😔👍
آخه من الان در موقعیتی نیستم که بتونم صدای گوشی رو بالا ببرم و گوش بدم..
اما دلم میخواد زودتر ببینم چیه..
#دخترقمی
https://eitaa.com/dakedel/3941
..
فدای سرت
آخه منم نمیتونم شرایط تایپش رو فراهم کنم متاسفانه..
ایشالا زودتر بتونی ببینی .
https://eitaa.com/aghavazir/2677
😂😂😂😂😂🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
#دخترقمی
..
😔😂
ولی حدیثه..
آسید طاقت نداشت دو سال کامل بگذره..
زود آقا رفتن کنارش💔🥺
#آقایرئیسی:)
..
اوم:))
یک روح در دو جسم و دو رسالت :)
حدیثه دیگه بیچاره شدییی🦦
ناشناس که بیفته دست من؛همه رد میدننن🤦🏻😔😓
#آقایرئیسی:)
..
✅
•از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل.
-اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛
.
-من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم
سخت کاریست ولی من به همین کار خوشم-
.
-سند خورده ب نام آسِیِّد-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید:)
+دکه تلفنی مون💀🔗 @dakedel
•اینجا دلی؛دزدی از دل؟!!
+تنها چنل آسید+
•ازعقل به رسانه بدون دخالت قلب .
-اینجا؟ازسیاستِ روزگارمیگیم
.
-من؟یک معشوقِ عاشقِ سیاسی بی کفایت
اما به چشم جان دیدم شــــــهادت در وزارت ؛
.
-سند خورده به نام آقایِ وزیر ⁰⁴
+دکه تلفنی مون💀🔗 @dakedel
•اینجا وقفِ وزارت !
#دخترقمی
..
:)